آمادگی شیراز برای برگزاری راهپیمایی شهادت امام موسی کاظم (ع)

تذروی گفت: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در روز شهادت امام موسی کاظم (ع) برای برگزاری مراسم راهپیمایی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که به همت نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار می شود، آماده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدتقی هاجری، امروز یکشنبه (23 بهمن) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن گفت: مردم همیشه در صحنه شیراز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یک بار دیگر با حضور وحدت آفرین و دشمن شکن خود با توطئه ‌های دشمن، مقابله کردند و حماسه دیگری آفریدند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: مردم سایر نقاط فارس هم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی باشکوه، ولایتمداری خود را به تصویر کشیدند.

وی با تاکید بر اینکه چهل و چهار سال پیروزی انقلاب اسلامی باید توسط دشمنان دیده شود، بیان کرد: وقت آن است که دشمنان و زورگویان از خواب غفلت بیدار شوند و دست از تلاش بیهوده برای سیطره بر ایران اسلامی بردارند و حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را ببینند و بپذیرند ملت ایران با تکیه به خدا هر مانعی را از سر راه برخواهند داشت.

تذروی با بزرگداشت شهادت امام کاظم (ع) هم گفت: 27 بهمن، روز شهادت امام موسی کاظم (ع) است و شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در این روز برای برگزاری مراسم راهپیمایی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که به همت نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه  شیراز  برگزار می شود، آماده است.

کد خبر 1252404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha