معرفی ارزش ‌ها و آرمان ‌های ایران اسلامی در پنجمین جشنواره ملی «عکس نور» در شیراز

میکائیلی گفت: پنجمین جشنواره ملی دوسالانه «عکس نور» از۲۴ تا ۲۷ بهمن‌ جاری و با هدف معرفی ارزش ‌ها و آرمان ‌های ایران اسلامی در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مجید میکائیلی، امروز یکشنبه (23 بهمن) از برگزاری پنجمین جشنواره ملی «عکس نور» در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: پنجمین جشنواره ملی دوسالانه «عکس نور» از24 تا 27 بهمن‌ جاری در شیراز و با حضور یکصد عکاس برتر و اساتید عکاسی کشور برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس ادامه داد: این جشنواره در بخش‌ های مختلف نمایشگاه عکس‌ های منتخب، اردوی عکاسی یک روزه در شیراز و ورک‌ شاپ ‌ها و کلاس‌ های آموزش عکاسی و مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: پنجمین جشنواره ملی «عکس نور» به‌ همت سازمان بسیج هنرمندان فارس و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و وزرشی شهرداری شیراز و با موضوعات «شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)»، ترویج فرهنگ شهروندی، توسعه و پیشرفت شیراز در سطح بین ‌الملل و ... برگزار خواهد شد.

میکائیلی با اشاره به اهداف برپایی این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره با هدف ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌ های هنری، تلاش برای معرفی ارزش ‌ها و آرمان ‌های ایران اسلامی، ایجاد تعامل و ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان نوجوانان و جوانان، حفظ انسجام هنرمندان عکاس متعهد، تولید و نشر آثار فاخر و تصاویر ارزشمند هنرمندان عکاس است.

وی از برگزاری اردوی یک روزه عکاسی از سطح شیراز برای عکاسان این جشنواره هم خبر داد و گفت: در این جشنواره از ظرفیت هنرآموزان رشته عکاسی در هنرستان ‌ها و دانشگاه هنر و دانشگاه فنی و حرفه‌ ای هم استفاده می شود و به عکاسانی که در کارگاه‌ های آموزشی شرکت کنند، گواهی دوره اهدا خواهد شد و در مراسم اختتامیه جشنواره از خبرنگارانی که بیشترین حضور و همکاری را با جشنواره داشته باشند هم تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 1252405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha