جشن فرشتگان در ۱۲ نقطه استان البرز تا پایان ماه شعبان برپا می شود

حجت الاسلام ولایی برحق با اعلام خبر برپایی جشن فرشتگان در ۱۲ نقطه استان البرز به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: سوم اسفندماه آیین جشن فرشته ها با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز به سن تکلیف رسیده در مصلی نمازجمعه کرج برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام ولایی برحق با اعلام خبر برپایی آیین جشن فرشتگان ویژه دختران که به سن تکلیف رسیده اند به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: با هدف تقویت باورهای ایمانی و انگاره های دینی آیین جشن تکلیف در ۱۲ نقطه استان البرز برپا می شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: همزمان با جشن مبعث و ایام اعیاد شعبانیه با برنامه ریزی صورت گرفته، جشن تکلیف دختران با عنوان جشن فرشته ها در مصلی ها، حسینیه ها، مساجد و مراکز تجمعی از پیش تعیین شده برگزار می گردد.

 

وی با اشاره به اهمیت تقویت باورهای دینی و اهمیت اقامه نماز توضیح داد: به منظور اعیاد شعبانیه به ویژه عید شعبان، کارناوال شادی در سطح شهر با هدف تقدیر و تکریم جانبازان گرانقدر نیز در دستور کار قرار دارد.

 

وی اظهار کرد: نورافشانی ، مجالس مداحی و ثنای پیامبر اکرم(ص)، جشن فرشته ها و ... از جمله برنامه های فرهنگی در ایام شعبانیه است که با همراهی و همت متولیان امر اجرا می شود.

 

مدیرکل سازمان تبیلغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: سوم اسفندماه آیین جشن فرشته ها با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز به سن تکلیف رسیده در مصلی نمازجمعه کرج برنامه ریزی شده است که طی آن سرود اینجا ایران است نیز قرائت می شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1252489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha