لزوم شناخت درست واژه «جهاد» برای موفقیت در جهاد تبیین

حجت الاسلام انجوی نژاد گفت: برای اینکه بتوانیم در جهاد تبیین به موفقیت برسیم باید واژه «جهاد» را به درستی بشناسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد، امروز سه شنبه (25 بهمن) در نشست «دوره معرفت و مهارت افزایی هیئت و تشکل ‌های دینی، سمن ‌ها و مجموعه‌ های مردم نهاد در آوردگاه تمدنی» که به میزبانی سومین حرم اهل بیت (ع) در مجتمع «ولایت» دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، گفت: رسانه ها باید ارائه محتوا را به خوبی انجام دهند زیرا ارائه محتوا‌های ضعیف، غلط و بیهوده توسط رسانه ‌های غربی مورد سو استفاده قرار می گیرد و از آنها برای ترویج مطالب نادرست استفاده خواهند کرد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در فارس ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در جهاد تبیین به موفقیت برسیم باید واژه «جهاد» را به درستی بشناسیم.

وی اضافه کرد: باید قالب و ارائه مجهول را به حقیقت تبدیل کنیم و مشکلات ما در شکل‌ گیری قالب ‌ها و ارائه ها باید رفع شوند و البته در این زمینه رسانه ها هم ضعیف عمل کرده اند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در فارس با تاکید بر وجود نظرات مختلف در حوزه تربیت اظهار کرد: در چهار دهه اخیر در کارگروه‌ های مختلف در موضوع تربیت کار شده است اما تربیت به انگیزه وابسته است و در صورتی م یتوان کنش و رفتار از یک شخص داشته باشیم که انگیزه آن را داشته باشد و لازم است که رسانه ‌ها با همکاری دستگاه‌ های زیربط در این خصوص به ایجاد انگیزه بپردازند.

حجت الاسلام انجوی نژاد با اشاره به وقوع حوادث اخیر در کشور هم گفت: دشمن در حوادث اخیر با زندگی عادی مردم، بازی کرد.

کد خبر 1252745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha