یادواره ۱۴ شهید والامقام روستای باغان

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: یادواره ۱۴ شهید والامقام روستای باغان از توابع بخش مرکزی این شهرستان با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

رمضانعلی رازقی -مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارکرد: ما به وجود شهدا افتخار می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم ما را همیشه در مسیر مستقیم ایشان ثابت قدام بدارد و به ما نیز لیاقت درک شهادت را عطا کند.

 

وی با بیان این نکته که دشمن با تمام توان تلاش می‌کند در میان ملت ایران شکاف ایجاد کند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران همیشه با هوشیاری و بصیرت اجازه نداده دشمن به مقاصد خود دست پیدا کند و به مدد الهی از این به بعد نیز اجازه نخواهند داد و تحت تاثیر توطئه‌های دشمن قرار نخواهند گرفت.

 

رازقی عنوان کرد: شهدا دستاوردهای دنیوی و مادی را فدا کردند تا ایرانی در آسایش و امنیت باشد و گرد و غبار بر صورت زنان عفیف ایرانی ننشیند و پای شیطان صفتان به خاک پاک ایران اسلامی نرسد.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان اضافه کرد: دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی از جمله حفظ انقلاب و کشور ایران از دست دشمنان داشته و اگر جانفشانی شهدا نبود ایران با حضور کثیف داعش و منافقان بدتر از سوریه و عراق می‌شد.

 

رازقی بیان کرد: درس شهدا اعتماد به نفس، خودباوری، خوداتکایی و اثبات شعار ما می‌توانیم، کسب موفقیت‌های ارزشمند در سطح جهانی و بین المللی است.

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

 

کد خبر 1252820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha