کمک بیش از سه میلیارد تومانی خیرین سوادکوهی به ایتام و فرزندان محسنین

عابدی فیروزجایی گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین سه میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به جامعه هدف کمیته امداد در شهرستان سوادکوه کمک کردند.

علیرضا عابدی فیروزجایی- رئیس کمیته امداد سوادکوه -در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه در سوادکوه ۷۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: رفع مشکلات معیشتی و تحصیلی ایتام و فرزندان محسنین یکی از ماموریت های کمیته امداد است که با همراهی خیرین و حامیان معنوی محقق می شود.

 

وی بیان کرد:در این شهرستان تعداد ۱۹۵۰ حامی سرپرستی ۲۵۱ فرزند نیازمند سوادکوهی را برعهده دارند و تاکنون مبلغ ۳ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقد و کالا به این عزیزان کمک کردند .

 

عابدی فیروزجایی اذعان کرد: طرح اکرام و ایتام در این نهاد با تاسی از سیره  ائمه اطهار ( ع) در راستای حمایت از نیازمندان در حوزه مشارکت های مردمی با هدف ترویج فرهنگ انفاق و احسان شکل گرفت .
 

وی افزود: در این طرح خیرین نیک اندیش در صنوف مختلف کارمندان، بسیجیان، دانش آموزان، دانشجویان و بازاریان  سرپرستی یک یا چند فرزند نیازمند را برعهده گرفته و ماهیانه مبالغی به صورت مستقیم و بی واسطه به حساب فرزند معنوی خود واریز می کنند.



 

کد خبر 1252896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha