لزوم توجه به تولید محتوا و مضامین در برگزاری دهه «مهدویت»

حسینی گفت: در برگزاری دهه «مهدویت» علاوه بر اجرای برنامه‌ های شاد باید به محتوا و مضامین ارائه شده هم توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سید محمد حسینی، امروز پنج شنبه (27 بهمن) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به لایحه بودجه 1402 گفت: دولت در این لایحه به دستگاه‌ های اجرایی اجازه اختصاص ٢ درصدی اعتبارات خود به مسائل فرهنگی و هنری را داده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: استان فارس برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خود را اجرایی کرده است و این در حالی است که سایر استان ها در حال مطالعه برای تدوین آن هستند و انتظار داریم این استان در سایر حوزه های فرهنگی هم پیشرو باشد.

وی تصریح کرد: فرهنگ عمومی از مهمترین شوراهای اقماری شورای انقلاب فرهنگی است که در ایجاد هم افزایی نقش موثری ایفا می کند.

حسینی ادامه داد: پراکنده کاری در کارها نتیجه مناسبی در پی ندارد و بلکه باید تقسیم کار را در امور فرهنگی سرلوحه خود قرار دهیم.

وی با اشاره به کنگره جهانی «محمد (ص)» هم اظهار کرد: در کنگره جهانی «محمد (ص)» باید علاوه بر استفاده از شعرای معاصر داخل و خارج بر ابیات شعرای بزرگ هم باید مروری شود.

حسینی با تاکید بر برگزاری دهه «مهدویت» هم گفت: در برگزاری دهه «مهدویت» علاوه بر اجرای برنامه‌ های شاد باید به محتوا و مضامین ارائه شده هم توجه شود و از حضور افراد اندیشمند و صاحب نظر استفاده شود و از استعدادهای جامعه در برگزاری برنامه های فرهنگی باید استفاده کنیم.

کد خبر 1253097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha