لزوم دقت نظرکمیسیون های پزشکی برای احقاق حق جانبازان|۲۲بهمن بیانگر این که فرهنگ  دینداری بین مردم زنده است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه ملت ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن استکبار را مهبوت ساختند، گفت: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن این بوده که فرهنگ دینداری بین مردم زنده است و این فرهنگ با حضور معنوی اش منجر به فروپاشی استکبارخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری- در خطبه های نمازجمعه امروز(۲۸بهمن) مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه از مهمترین خواست پیامبر(ص) و اهل بیت(علیهم السلام) از امت اسلام تقوا پیشه گی است، اظهار کرد: خودم و شما نمازگزاران را به تقوا پیشه گی توصیه و شفارش می کنم.

 

وی برلزوم حلال خواری و رعایت حلال و حرام، پاکدامنی و پاکدستی تاکید کرد و افزود: شکر خدا که به ایمان و دین داری هدایت شده ایم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن گرامیداشت سالروز مبعوث شدن حضرت محمدمصطفی(ص)، گفت: خداوند متعال را شاکریم که توفیق حضور در جمع امت اسلام و مسلمین را داریم.

 

وی سختی و مجاهدت در راه دین را توفیق الهی دانست .

 

امام جمعه ساری ضمن گرامیداشت سالروز شهادت روحانی شهید محلاتی با بیان اینکه روحانیت در همه عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس نقش برجسته ای داشته است، گفت:مازندران ۴۰۰شهید روحانی تقدیم دفاع مقدس کرده است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و نام جانباز هادی کاظمی که بعد از ۲۰سال تحمل سختی ها به یاران شهیدش پیوست، توجه ویژه برای رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران را ضروری دانست و گفت: کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امورایثارگران نیز در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشند تا حق جانبازی رزمندگان اسلام به درستی ادا شود.

 

وی با قدردانی از  اقدام برجسته خانواده حجت الاسلام حسین زارعی اهل روستای کیاپی ساری در اهدای زمین برای اجرای حکم تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی براعدام سلمان رشدی نويسنده كتاب آيات شيطاني، بیان کرد: نزدیک به هفت هکتار زمین برای اجرای فتوای حضرت امام خمینی(ره) اهدا شده است.

 

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه ملت ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن استکبار را مهبوت ساختند، گفت: رهبری برای این حضور فرمودند لازم می دانم به ملت ایران تعظیم کنم.

 

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان از هوشیاری ملت دارد، افزود: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال این بوده است که فرهنگ دینداری بین مردم زنده است و این فرهنگ با حضور معنوی اش و صدور آن منجر به فروپاشی نظام سلطه استکبار جهانی خواهد شد.

کد خبر 1253221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha