مجلس نباید  در مقابل افزایش قیمت ها عنصری خنثی باشد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: روز به روز نرخ دلار افزایش پیدا می‌کند و گرفتاری‌ها افزایش می‌یابد لذا ما هم در قبال این مسئله و در مجلس نباید عنصری خنثی باشیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ سیدغنی نظری در تذکری در ادامه جلسه علنی امروز دوشنبه(۱اسفند) مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی مردم نامناسب است و دولت نیز فقط گزارش می دهد که وضع خوب است؛ خواهشم این است که رئیس جمهوری و تیم اقتصادی دولت توضیحاتی درباره وضعیت اقتصادی به مجلس ارائه دهند چراکه گرفتاری‌های عمومی مردم روز به روز بیشتر می شود و مردم از مجلس در این زمینه انتظاراتی دارند. مجلس باید افرادی که توان کار ندارند و برای مردم گرفتاری ایجاد می کنند را به صلابه بکشد.

 

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از همکاران می‌خواهم که نگاه جریانی و سیاسی را کنار گذاشته و رئیس جمهوری را به طور محکم پای کار بیاورند و او برنامه‌های خود در حوزه عملیاتی را توضیح دهد؛ اینکه در تلویزیون می‌گویند شرایط به اصطلاح گل و گلاب و بلبل است، اما در بیرون شرایط این طور نیست.

 

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، گفت: مردم در ۲۲ بهمن ثابت کردند که پای کار انقلاب و رهبری هستند و اکنون وظیفه مسئولین است که پا به میدان گذاشته و مشکلات را برطرف کنند.

 

نظری  با اشاره به نابسامانی‌ها در حوزه ارز، گفت: روز به روز نرخ دلار افزایش پیدا می‌کند و گرفتاری‌ها افزایش می‌یابد لذا ما هم در قبال این مسئله و در مجلس نباید عنصری خنثی باشیم.ما در دلسوزی رئیس مجلس هیچ شکی نداریم. اما خواستار این هستیم که رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت به صورت جد پای کار بیایند و درباره برخی مسائل در مجلس توضیح دهند، چرا که با روش فعلی مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد و راهی که می‌رویم به ناکجا آباد است.

کد خبر 1253608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha