یادواره ۱۹ شهید یگان ویژه خراسان شمالی

یادواره بزرگداشت مقام شامخ ۱۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا و ۱۹ شهید یگان ویژه خراسان شمالی در سالن اجتماعات مجتمع ایثار بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده - رییس کل دادگستری خراسان شمالی- امروز دوشنبه در یادواره بزرگداشت مقام شامخ ۱۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا و ۱۹ شهید یگان ویژه خراسان شمالی گفت: انقلاب اسلامی همواره نیروهای متعهد و انقلابی در مسیر رسیدن به اهداف متعالی اسلام کم نداشته است.

 

وی با بیان اینکه هرچند عده ای در آزمون الهی دچار خطا شده و راه را گم کردند، اما راه شهدا، همان چراغ راهنمای مسیر هدایت بشری بوده است.

 

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه اگر کسی در مسیر حق گام بردارد، هیچگاه منحرف نمی شود و راه را گم نمی کند، افزود: ارزش های اعتقادی، دینی و خط قرمزهای هر فردی در کنار تبعیت از نظام و ولایت، مسیر روشنی را در مقابل دیدگان افراد قرار می دهد.

 

 

حجت الاسلام براتی زاده، با بیان اینکه رابطه میان مردم و رهبری حول محور اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه معنا پیدا می کند، اظهارکرد: شهدا با قرار گرفتن در همین مسیر عاقبت بخیر شدند لذا بر همه ما ضروری است تا همین راه امتحان شده را تداوم بخشیم.

 

وی به مسئله ریزش ها و رویش ها به عنوان بخش جدایی ناپذیر نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: در مقابل هر ریزشی که رخ داد، رویش هایی نیز به اعتبار ماهیت و جوهر حقیقی انقلاب اسلامی داشته ایم که حوادث مختلف تاریخ انقلاب اسلامی گواه این مدعاست.

 

یادواره بزرگداشت مقام شامخ ۱۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا و ۱۹ شهید یگان ویژه خراسان شمالی صبح امروز دوشنبه با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان و خانواده معظم شهدا، در سالن اجتماعات مجتمع ایثار بجنورد برگزار شد.  

 

 

 

کد خبر 1253673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha