آمادگی همه‌جانبه اوقاف برای توسعه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گیلان

حجت الاسلام علیزاده از آمادگی همه‌جانبه اوقاف برای توسعه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبرداد و گفت: ارائه خدمت به مردم به‌صورت جهادی باشد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام ستار علیزاده - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان - امروز(سه‌شنبه، ۲ اسفند) در نشست شورای وقف و سلامت گیلان ضمن تقدیر از کادر سلامت به‌ویژه در بحران کرونا، اظهار کرد: ثمره این تلاش‌ها با تقدیم شهیده مدافع سلامت نرجس خانعلی‌زاده و سایر شهدا برای مردم، محسوس و قابل‌تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه ارتباط خوبی بین نظام سلامت استان و اوقاف وجود دارد، افزود: حوزه‌های وقف و سلامت هر دو، خدمت‌گزار مردم هستند و هرجا که همدلی و وحدت باشد، اثرگذاری و خدمت به مردم بیشتر است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بر لزوم ارائه خدمت به مردم به‌صورت جهادی تأکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای کیفیت خدمات به مردم به‌ویژه در نظام سلامت بهره گرفت.

 

علیزاده از آمادگی همه‌جانبه برای توسعه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و تصریح کرد: همه بخش‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان‌ها، آماده همکاری مضاعف برای مشارکت سلامت‌محور در سراسر استان هستند.

 

گفتنی‌است، در این نشست در خصوص موقوفات سلامت‌محور استان از جمله موقوفه فخرالدوله لشت‌نشا و آستانه اشرفیه گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

 

کد خبر 1253781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha