لزوم استفاده از زبان هنر جهت انجام فریضه «جهاد تبیین»

طالبی با بیان اینکه یکی از ابعاد «جهاد تبیین»استفاده از زبان هنر است، گفت: در نظام جمهوری اسلامی کارهای اساسی و مهمی انجام شده است و با استفاده از ظرفیت هنر می توانیم توفیقات انقلاب و پیشرفت ها را برای مردم به خصوص جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.

سیدمحمدرضا طالبی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی- در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در موقعیت مناسبی دستور جهاد تبیین را ابلاغ کردند.

 

وی ادامه داد: موظف هستیم تا در حوزه های مختلفی از جمله اجرایی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به نحو احسن به موضوع «جهاد تبیین» که به تعبیر مقام معظم رهبری «جهاد تبیین» یک فریضه قطعی و فوری است با اجرای روش های مختلف بپردازیم و رهبر معظم انقلاب تاکیدات بسیاری بر این موضوع دارند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه اجرایی یکی از مصادیق مهم «جهاد تبیین» بحث بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، افزود: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و فعالیت های دولت سیزدهم را برای مردم تشریح کنیم و به تصویر بکشانیم تا مردم به طور ملموس با این دستاوردها و فعالیت ها آشنا شوند.

 

طالبی بیان کرد: بهره برداری ها را باید به سمت جامعه بیاوریم تا جامعه بتوانند نسبت به پروژه های در دست اجرا و یا افتتاح شده آگاهی پیدا کنند و در سطح جامعه بازخورد آن را ببینند و از آن استفاده کنند و این موضوع یکی از روش های اثرگذار «جهاد تبیین» محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه و علما روحانیون یکی دیگر از روش های «جهاد تبیین» است، ادامه داد: این روش باید در دستور کارمان به صورت تئوری و نظری قرار گیرد و باید از ظرفیت سخنوران و مداحان استفاده شود تا توفیقات نظام جمهوری اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در خصوص استفاده از زبان هنر جهت انجام فریضه «جهاد تبیین» گفت: یکی از ابعاد «جهاد تبیین»استفاده از زبان هنر است و از ظرفیت هنرهای نمایشی و یا تصویری می توانیم بهره مند شویم و توفیقات انقلاب را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.

 

طالبی عنوان داشت: در نظام جمهوری اسلامی کارهای اساسی و مهمی انجام شده است، کارهایی که در بسیاری از کشورهای پیشرفته مغفول مانده است و آن ها تنها شعارشان را می دادند و ما در عمل به آن رسیدیم لیکن در این زمینه کم کاری کرده ایم و این اتفاقات خوب و پیشرفت های بزرگی که در حوزه بین المللی، کشوری و استانی رخ داده است را به خوبی برای مردم تشریح نکردیم.

 

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه حوزه رسانه و امپراطوری رسانه در اختیار استکبار جهانی قرار دارد و تبلیغات پوشالی برای خود دارد این غفلت باعث شده است تا اذهان مردم ما را از این طریق مدیریت کنند و نتوانستیم داشته های واقعی خود را تبیین کنیم و باعث امیدواری و امیدبخشی در بین مردم شویم.

 

 

کد خبر 1253909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha