عرصه جهاد امروز عرصه اقتصاد و فرهنگ است

آیت الله فلاحتی بر ضرورت خدمت خالصانه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: امروز عرصه جهاد، عرصه اقتصاد و فرهنگ است.

یه گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی- نماینده ولی‌فقیه در گیلان- امروز ( پنجشنبه، ۴ اسفند) در دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به خدمات فراوان انقلاب اسلامی و راهبرد مشخص دولت فعلی اشاره کرد و گفت: عرصه جهاد امروز، عرصه میدانی اقتصاد و فرهنگ است و همه باید در این عرصه تلاش کنند.

 

امام جمعه رشت یکی از نیازمندی‌های عرصه جهار را وجود افراد پاک‌دست دانست و افزود: فقدان نظارت آسیب‌های فراوانی را در همه عرصه‌ها به‌دنبال دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به "مدیریت زمان" توسط کسانی که مسئولیت می‌‌پذیرند اظهار کرد: این افراد باید دلداده نظام بوده و در خدمت مردم باشند.

 

فلاحتی با بیان‌اینکه خانواده‌های معزز شهدا یکی از ارکان و حامیان نظام است تصریح کرد:  آنها از روز نخست با امام(ره) عهد بستند و هنوز سر عهد و پیمان خود هستند البته ریزش هایی هم در این بخش داشته‌ایم اما اندک است.

 

وی در پایان رویش‌های جدید انقلاب را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در ۲۲ بهمن امسال شاهد این رویش ها بودیم تصریح کرد: بسیاری از شرکت‌کنندگان راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جوانان و نوجوانان بودند که این مسئله باعث امیدافزایی حتی میان مسئولان شده است.

کد خبر 1254163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha