اقتدار نظامی و امنیتی ایران، عامل هراس دشمنان انقلاب است

آیت الله خاتمی یکی از دلایل هراس دشمن از نظام جمهوری اسلامی را اقتدار نظامی و امنیتی ایران خواند و گفت: این اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که دشمن را عقب رانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه با تبریک اعیاد شعبانیه  اظهار کرد: سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است چرا که پاسداران از خیمه انقلاب و ولایت حفاظت و پاسداری کردند. 

 

وی ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون شاهد خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها هستیم، پاسداران در هشت سال جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل و پس از آن نیز در عرصه خدمت به محرومان پیشتاز هستند.

 

خطیب جمعه زنجان با یادآوری اینکه پاسداران در حفظ و اعتلای نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، خدمات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و اقدامات موثر سربازان اسلام نیز برکسی پوشیده نیست.

 

امام جمعه زنجان همچنین به چهارم شعبان سالروز ولادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابولفضل‌العباس (ع) اشاره کرد و گفت: آن حضرت بزرگ آموزگار شجاعت و وفاداری است و در روز عاشورا به‌عنوان پرچمدار سپاه اخلاص و شهادت جانبازی کرد.

 

وی با تبریک سالروز ولادت امام سجاد(ع) در روز پنجم شعبان اظهار کرد: صحیفه سجادیه کتابی است که از آن حضرت به یادگار مانده است و توصیه میکنم حتما صحیفه سجادیه خوانده شود؛ چرا که لبریز از دریای اخلاق، ادب، استقامت، توحید، دین‌داری و ظلم‌ستیزی است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان به هشتم شعبان ۱۳۶۶ روز اولین حمله موشکی رژیم بعث عراق اشاره کرد و افزود: گروهی معتقد هستند که ما موشک برای چه می خواهیم؟ این افراد توجه کنند که اگر این قدرت نظامی که شاهد آن هستیم در آن برهه‌ داشتیم دزفول ۱۸ بار مورد حمله موشکی قرار نمی‌گرفت. 

 

آیت الله خاتمی یکی از دلایل هراس دشمن از نظام جمهوری اسلامی را اقتدار نظامی و امنیتی ایران خواند و گفت: این اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که دشمن را عقب رانده است.

 

وی توکل به خدا و پیروی ملت از ولایت فقیه را پشتوانه انقلاب اسلامی خواند و گفت: کوچکترین خطای دشمن را جواب خواهیم داد، هوشیار و مقتدر در صحنه هستیم و این هوشیاری را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد بودیم.

 

کد خبر 1254326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha