همکاری و همراهی سپاه و فراجا در جنگ ترکیبی اخیر به اوج رسید

فرمانده انتظامی استان کرمان اوج همدلی و همراهی سپاه و نیروی انتظامی در اجرای ماموریت ها را مربوط به سال جاری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛  سردار عبدالرضا ناظری به اتفاق جمعی از معاونین، شنبه (۶ اسفند) در دیدا فرمانده و معاونین سپاه ثارالله به مناسبت روز پاسدا برای پاسداران ایران اسلامی و جهان که از ارزش ها دفاع می کنند، آرزوی توفیق کرد.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان اوج همدلی و همراهی سپاه و نیروی انتظامی در اجرای ماموریت ها را مربوط به سال جاری دانست و گفت: سال های گذشته همیشه در فتنه ها و حوادث و ماموریت ها همکاری داشتیم اما اوج مودت و همکاری را در جنگ ترکیبی اخیر شاهد بودیم.

 

 

وی بیان کرد: وقتی همه دشمنان و منافقین و معاندین برای اهداف شوم خود با هم در یک جبهه قرار می گیرند ما نیز در راه اهداف مقدس خود باید این همدلی را داشته باشیم که خداوند هم برکت ویژه ای به کار می دهد.

 

 

سردار ناظری با تاکید بر اینکه بسیج در اجرای طرح نوروزی نیز باید در کنار ما باشد تا به مردم خدمت رسانی کنیم؛ اظهار کرد: بعد از کرونا امسال نوروز پر مسافری خواهیم داشت و میزبان جمع کثیری از زائران حاج قاسم خواهیم بود همانگونه که در دهه مقاومت، حضور یافتند و اربعین دیگری در کرمان رقم زدند.

 

 

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز گفت: پیش بینی می شود سفرها از نیمه اسنفدماه آغاز شود و تا هر زمانی که مسافران و زائران حضور داشته باشند، پیش بینی های حداکثری را باید برای طرح داشته باشیم.

 

 

سردار ناظری ضمن تشکر از فرمانده سپاه ثارالله به جهت برگزاری دهه مقاومت و برنامه های خوب و اقدامات ارزشمندی که آبی بر آتش فتنه در کرمان بود؛ تصریح کرد: و ان شاء الله سال به سال غنای این مراسم مضاعف شود و افتخار می کنیم در دهه مقاومت سهم کوچکی داشته باشیم.

 

 

وی در پایان تصریح کرد: قطعاً فتنه ها و فراخوان ها تمام شدنی نیست و محبت و همدلی و همکاری سپاه را در ماموریت های آتی شاهد خواهیم بود.

کد خبر 1254485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha