جانبازان، نماد جوانمردی و وفاداری به اسلام و ایران هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: جانبازان با ایثار و از خود گذشتگی خود در مسئولیت‌پذیری و پاسداری در راه دین و وطن، نماد جوانمردی و وفاداری به اسلام و ایران هستند و حقی بزرگ بر گردن همه ملت شریف ایران دارند.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نامگذاری سوم و چهارم ماه شعبان به‌عنوان روز پاسدار و جانباز، نشانگر مجاهدت، فداکاری، ایثار، جان‌فشانی و حماسه‌آفرینی دلیرمردان سپاه و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: جانبازان با شجاعت و ایثارگری وصف ناپذیر از دین و میهن دفاع كرده و با اقتدا به امام خود و اهدای بخشی از وجود خویش، مفهوم رشادت و جانبازی را در عصر ما معنی و در تاریخ معاصر ملت ما توانستند جانبازی مردان عاشورا به ویژه حضرت عباس (ع ) را به شكل ملموس و باورپذیر عینیت بخشند و نام ایرانیان و ایران زمین را برای همیشه در تارك تاریخ سرافراز این سرزمین جاودانه كنند.

 

مجیدی تبار ادامه داد: جانبازان با دفاع همه‌ جانبه و سلحشورانه از اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی، به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی شهیدان زنده ای هستند كه در دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی كرده و می كنند و همواره شایسته تكریم و تمجید هستند و به همه مسئولان و اقشار مختلف مردم فارغ از هر فكر و سلیقه ای،انرژی و روحیه می دهند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: فداکاری و جان برکفی توأم با خلوص نیت، واژگان مقدسی هستند که در دین ما و برای ملت شريف ما آشنا و ديرينه است و مجاهدت‌های بی‌وقفه و توأم با ایثار و فداکاری جانبازان و پاسداران سرافراز در صیانت از این مرز و بوم بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز، با ایثار و از خود گذشتگی خود در مسئولیت‌پذیری و پاسداری در راه دین و وطن، نماد جوانمردی و وفاداری به اسلام و ایران هستند و حقی بزرگ بر گردن همه ملت شریف ایران دارند و دولت و ملت این مرز و بوم همواره قدرشناس زحمات و مجاهدات‌های الهی آنان هستند.

کد خبر 1254536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha