ثبت‌نام متقاضیان اعزام به حج تمتع از فردا آغاز می شود

میرقاسم پور گفت: ثبت‌نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۲ در کاروان های اعزامی از ساعت ۱۰ صبح فردا (چهارشنبه ۱۰ اسفند) درکاروان های حج تمتع آغاز می شود.

سیدعلی میرقاسم پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده سازمان حج و زیارت ثبت‌نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1402در کاروان های اعزامی از فردا (چهارشنبه 10 اسفند) در کاروان های حج تمتع آغاز می شود.

 

مدیر حج و زیارت گلستان با اشاره به اولویت بندی ثبت نام، افزود: اولویت اول با افرادی است که در کاروان های حج سال 1399 نام‌نویسی کرده و وجوه مربوط را واریز و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند.

 

وی ادامه داد: اولویت دوم مربوط به تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا (29 اسفند 1385)، اولویت سوم  دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا (31 فروردین 1386)، اولویت چهارم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا (31 اردیبهشت 1386)، اولویت پنجم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع از (اول خرداد 1386 به بعد) بصورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت کاروان ها در سطح هر استان است.

 

میرقاسم پور اظهارداشت: درصورت عدم مراجعه اولويت های اعلام شده در زمان مقرر، ظرفيتهای خالی موجود تا تکميل ظرفيت کاروانها با فراخوان از اولويتهای بعدی تکميل خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: برابر فراخوان های قبلی سازمان حج و زیارت، تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع فارغ از اینکه اولویت قبض آنان اعلام شده است یا خیر باید با مراجعه به سامانه ir.haj.reserve://https نسبت به تکمیل و بروزسانی اطالعات و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

 

 

کد خبر 1255112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha