کمک و مساعدت شهرداری و شورای شهر اهواز به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

موسوی‌زاده، از کمک و مساعدت شهرداری و شورای شهر اهواز به مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری این شهرستان خبر داد و گفت: در ۲ ماه بهمن و اسفند مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان به ۱۵ کانون فرهنگی هنری کمک شده است.

سید محسن موسوی‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، با اشاره به حمایت‌‌های شورای شهر اهواز از مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری اظهار کرد: یکی از مواردی که در جلسات کمیسیون فرهنگی و شورای شهر مطرح می‌شود بحث کمک به مساجد است.

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز، افزود: اعضای شورای شهر هم در مراجعه به مساجد، نیازهای آنها را از نزدیک مشاهده می‌کنیم و هم هیئت امنا و مسئولان ارکان مسجد در مراجعه به شورای شهر درخواست‌های خود را مبنی بر کمک و مساعدت به مسجد به صورت مکتوب مطرح می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: درخواست‌ها در کمیسیون فرهنگی بررسی و مبالغی برای آنها تصویب می‌شود و بعد از تایید در صحن علنی شورا و فرمانداری و جهت پرداخت مساعدت مالی به مسجد به شهرداری ابلاغ می‌شود.

 

موسوی‌زاده، تصریح کرد: علاوه بر این معاونت فرهنگی شهرداری اهواز معمولا در بیشتر برنامه‌های فرهنگی در مساجد همکاری دارد و به اجرای برنامه‌ها کمک می‌کند و پای ثابت این‌گونه برنامه‌ها هستیم.

 

وی با بیان اینکه می‌توانیم با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد این ارتباطات را توسعه داده و خدمات بیشتری را به مساجد ارائه دهیم، عنوان کرد: مساجد پایگاه اصلی و اساسی انقلاب و نظام هستند که باید همیشه سرزنده باشند و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در آنها مستمر و مدون ادامه یابد.

 

عضو شورای شهر اهواز، از کمک و مساعدت شهرداری و شورای شهر اهواز به مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری این شهرستان خبر داد و یاد آور شد: در 2 ماه بهمن و اسفند مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان به 15 کانون فرهنگی هنری کمک شده است.

 

کد خبر 1255179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha