مساجد زنجان، میزبان جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع)

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) که مصادف با یازدهم ماه شعبان است، ویژه مراسم جشن و مولودی خوانی در مساجد زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حضرت علی اکبر (ع)، فرزند برومند امام حسین (ع) در یازدهم شعبان المعظم به دنیا آمدند که به سبب حماسه ها و رشادت آن حضرت در روز عاشورا این روز در تقویم به نام روز جوان نامیده شده است.

 

به این مناسبت مراسم های جشن و سرور در مساجد به همت کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود که با تجلیل از جوانان همراه است.

 

سخنرانی امامان جماعت با بیان ویژگی های بارز شخصیت حضرت علی اکبر (ع)، مولودی خوانی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع بسته های معیشتی نیز از دیگر برنامه هاست.

 

به همین منظور مراسم جشنی با سخنرانی حجت الاسلام حاج سعید غفاری و با نوای حاج سید یوسف شبیری، کربلایی علیرضا کابلی، حاج علیرضا بیگدلی و حاج جلیل محمدی جمعه جمعه ۱۲ اسفند ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در تکیه اکبریه زنجان برگزار می شود.

 

همچنین مراسم جشن ویژه خواهران روز شنبه ۱۴ اسفندماه از ساعت ۳ ظهر در تکیه اکبریه برگزار خواهد شد.

 

درحسینیه اعظم زنجان نیز مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) به همراه قرائت زیارت عاشورا امشب 11 اسفندماه از ساعت 21 برگزار خواهد شد.

 

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام حاج شیخ حسن بیات و مولودی خوانی حاج سیدیوسف شبیری، حاج حسن بیات و کربلایی علی کابلی برگزار نی شود.

 

کد خبر 1255470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha