تولیدات شبستان خراسان جنوبی بازتاب های خوبی در سطح کشوری داشته است

فرخنده گفت: یکی از رسانه هایی که اخبار آن به سرعت و لحظه ای بازتاب های خوبی را در سطح کشور در پی داشته است، خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فرخنده -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی- امروز پنج‌شنبه (11 اسفند) در جریان بازدید استاندار خراسان جنوبی از خبرگزاری شبستان ضمن خداقوت به فعالان این رسانه اظهار کرد: خبرنگاران خبرگزاری شبستان از جمله فعالان رسانه‌ای بسیار توانمند، متعهد و دغدغه مند حوزه رسانه هستند.

 

فرخنده با بیان اینکه در ساختار شورای فرهنگ عمومی استان، مدیر نماینگی خبرگزاری شبستان استان به عنوان نماینده جراید از سوی نماینده ولی فقیه در استان منصوب شده است، افزود: مدیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، تنها نماینده اصحاب رسانه استان است که در شورای فرهنگ عمومی که حق رای دارد.

 

وی تصریح کرد: یکی از موارد و خلاهایی که در سند تحول فرهنگ در مجموعه استان احساس می شود، تقویت نیروی انسانی انقلابی است که باید نشست هایی اجرایی در این خصوص برگزار شود، لذا خواستاریم استاندار خراسان جنوبی در این خصوص دستورات لازم را اتخاذ کنند.

 

فرخنده گفت: یکی از رسانه هایی که اخبار آن به سرعت و لحظه ای بازتاب های خوبی را در سطح کشور در پی داشته است، خبرگزاری شبستان است که صادقانه قلم می زنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: فعالیت خبرگزاری شبستان در سطح استان خراسان جنوبی بسیار محسوس است که جای قدردانی دارد.

 

۱۰۴ هزار درخواست مردمی در سفر دوم رئیس جمهوری به خراسان جنوبی جمع‌آوری شد

عباسعلی ملکی -مديرکل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري خراسان جنوبي- هم در این بازدید اظهار کرد: در جریان سفر دوم ریاست جمهوری به خراسان جنوبی، بیش از 104 هزار نامه مردمی جمع آوری شد.

 

وی با بیان اینکه حدود هزار نفر کاربر در ستاد مردمی ریاست جمهوری از ابتدا تاکنون همکاری کرده اند، گفت: این افراد روزانه 700 تا 800 تماس مردمی را پاسخگو هستند.

 

وی گفت: طبق پیگیری های انجام شده، 67 هزار درخواست‌های مردم در زمینه تسهیلات و کمک های مالی بوده است، لذا دهک بندی متقاضیان انجام شده است و بر اساس دهک ها در حال پرداخت تسهیلات و بررسی ها هستیم.

 

ملکی با اشاره به اینکه قبل از ایام نوروز، برخی تسهیلات پرداخت به مردم است، یادآور شد: آخر هفته گزارش پرداختی ها و جذب ها ارائه خواهد شد.

 

 

کد خبر 1255535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha