مساجد و هیأت‌های مذهبی در انجام  فریضه امر به معروف و نهی از منکر همت کنند

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: مساجد و هیأت‌های مذهبی در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر همت کنند و مردم ابن مهم را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت شهرستان ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تاکید بر برگزاری با شکوه جشن‌های نیمه شعبان اظهار داشت: ضروری است که این جشن‌ها به صورت مردمی و در محلات مختلف شهر برگزار شود.

حجت الاسلام قدوسی نژاد با بیان اینکه اعتقاد به مهدویت راه رسیدن به حق تعالی است گفت: مهدویت رمز حیات و هویت شیعه بوده و در اعتقاد به مهدویت است که زندگی بشریت معنادار می‌شود.

وی راه برون رفت از آسیب‌های اجتماعی امروز و جامعه بشریت را پناه بردن به قرآن و حرکت در مسیر مهدویت عنوان داشت و افزود: نجات امروز خانواده‌ها باید با فرهنگ سازی مهدوی و تبیین آرمان‌های انبیا و اوصیاء الهی محقق شود.

امام جمعه موقت ورامین بر ضرورت انجام کارهای محتوایی جهت ترویج فرهنگ مهدویت و معرفت امام عصر (عج) تاکید کرد و گفت: برای رشد و اعتلای فرهنگ مهدویت و مفهوم انتظار بررسی و تبیین روایات و سخنان تاریخی موجود در کتاب‌های اعتقادی و منابع مهم اسلامی مثمر ثمر خواهد بود.

خطیب نماز جمعه ورامین بر لزوم هوشیاری مردم در برابر توطئه‌های دشمن تاکید کرد و بیان داشت: در آستانه ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان هستیم و به همین مناسبت جوانان قدر خود را بدانند و هوشیار باشند که تمام نقشه‌های دشمن بر علیه جوانان عزیز است و مسئولان هم باید به وظیفه قانونی خود عمل کنند که برخی صحنه‌ها و اتفاقات قابل توجیه نیست.

حجت الاسلام قدوسی نژاد اظهار داشت: پس از اینکه دشمن در فتنه اخیر شکست خورد و در ۲۲ بهمن از مردم سیلی خورد به فکر توطئه‌های جدید است.

وی گفت: ضمن اینکه نسبت به برخی مدیریت‌های اقتصادی نقد وجود دارد ولی آنچه که امروز در مسئله دلار می‌گذرد بلاشک از توطئه‌های اقتصادی برعلیه ملت ایران است.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: امروز دشمنان به بهانه‌های مختلف می‌خواهند آشوب جدیدی را ایجاد کنند و یقیناً هوشیاری مردم خنثی کننده است.

حجت الاسلام قدوسی نژاد در پایان با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: مردم امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند، مساجد و هیأت‌های مذهبی و بسیج در جهت انجام این فریضه همت کنند.

کد خبر 1255632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha