فضای مسموم بوجود آمده در بین دانش آموزان ادامه پروژه اغتشاشات است

امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت: فضای مسموم بوجود آمده در بین دانش آموزان ادامه پروژه اغتشاشات می باشد و دشمن بعد از ایجاد ناامنی از طریق آشوب و اغتشاش و ناکام ماندن، به پروژه ملتهب کردن فضای جامعه روی آورده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت  علی اکبر علیه السلام و روز جوان، اظهار کرد: جمله ای است از حضرت امام حسین علیه السلام در مورد حضرت علی اکبر(ع) است که فرمودند مقام ممسوسیت، گویای همان کمال انسانی است و عبارت است از این که انسان مظهر اسماء الله شود و اوج کمال آدمی در این است که مظهر تامّ اسماء الهی شود.
حجت الاسلام طزری افزود: انسان کامل مظهر اسم اعظم الهی است و مافوق آن ذات خداست، تنها حجاب بین انسان کامل و خدا حجاب امکان و وجود است و این حجاب دریدنی نیست، انسان کامل در مرتبه‌ای واقع شده که خود حجاب ذات خداوندی است.
امام جمعه خیرآباد ضمن اشاره به اینکه در آستانه میلاد سراسر نور و پر برکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف  قرار داریم، گفت: این میلاد را تبریک عرض می‌کنم، در زمان غیبت حضرت ما وظایفی داریم که یکی از مهم‌ترین وظایف آن است که خود را همواره در حالت انتظار قرار دهیم  یعنی آماده باشیم هم خود را بسازیم و هم مقدمات ظهور حضرت را فراهم کنیم. حجت الاسلام طزری بیان کرد: نمی‌توان در گوشه ای نشست و بدون توجه به اطراف، خود را منتظر حضرت دانست در آخر الزمان ما وظیفه داریم، هر کاری که زمینه ظهور حضرت را فراهم می‌کند انجام دهیم، انسان منتظر همواره در حال تلاش و کوشش است و هر چه را که احساس کند امام او دوست دارد را انجام می‌دهد و ارتباط قلبی خود را با آن حضرت در شبانه روز بر قرار می‌کند و آنی از حضرت  غافل نیست.
وی با اشاره به مسمومیت تعدادی از دانش آموزان کشور، تصریح کرد: ملتهب کردن فضای جامعه که این روزها بر اثر مسموم شدن عده ای از دانش آموزان در بعضی از مدارس انجام گرفته، ادامه همان پروژه اغتشاشات می‌باشد، دشمن بعد از ایجاد ناامنی از طریق آشوب و اغتشاش و ناکام ماندن، به پروژه ملتهب کردن فضای جامعه روی آورده است و بدنبال آن است که اولا این کار را به نظام اسلامی  نسبت دهد و ثانیا به این بهانه اینکه جمهوری اسلامی  می‌خواهد مدارس را تعطیل و مانع پیشرفت دختران شود از اين اتفاقات سوء استفاده  نماید.
خطیب جمعه خیرآباد خاطرنشان کرد: امروز آمارها نشان می‌دهد که بیش از ۴۹درصد از دانشجویان خانم ها هستند آنچه مهم است اینکه مسوولان امنیتی کشور هر چه زودتر و با سرعت و قاطعیت آرامش را به دانش آموزان و خانواده های آنان بازگردانند.
 

کد خبر 1255645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha