لزوم توجه به کادرسازی هنری و نیروی متعهد انقلابی در کانون های فرهنگی هنری مساجد

مقدم گفت: کادرسازی هنری از اهمیت فراوانی دارد و بیان هنری در القای مفاهیم نقش موثری دارد و نزول و مفاهیم قرآن کریم هم کاملا هنرمندانه بوده است و در کانون های فرهنگی هنری مساجد به کادرسازی هنری و نیروی متعهد انقلابی باید توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مهدی مقدم، امروز شنبه (13 اسفند) در مراسم گرامیداشت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: راهبری فرهنگی هنری در مسجد مهم است و مدیر کانون ها توسط امام مسجد منصوب شده است و پایگاه بسیج، مدیر کانون، مسئول هیئت و ... حلقه های کانون های فرهنگی هنری مساجد را تشکیل داده اند که بازوان امام جماعت برای عمران و آبادی مساجد هستند.

معاون فرهنگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: به اقتضای شرایط هر کاری کمک به جبهه انقلاب اسلامی باشد از وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد محسوب می شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار کرد: کادرسازی هنری از اهمیت فراوانی دارد و بیان هنری در القای مفاهیم نقش موثری دارد و نزول و مفاهیم قرآن کریم هم کاملا هنرمندانه بوده است و در کانون های فرهنگی هنری مساجد به کادرسازی هنری و نیروی متعهد انقلابی باید توجه ویژه شود.

مقدم، مساجد را محل تربیت دانست و عنوان کرد: مساجد برای قرائت و پیاده کردن قرآن بنا شده است و ابزار هنر برای جذب جوان و نوجوان به محیط پاک مسجد نقش موثری دارد که در فضا و شرایط امروز باید به ابزار رسانه و هنر توجه ویژه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: کانون های مساجد باید تعامل خود را بیشتر کنند و دانش و تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند زیرا نتایج مطلوبی در اقدامات کانون های مساجد خواهد داشت.

 

کد خبر 1255742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha