لزوم انتقال ارزش های فرهنگی و اسلامی به نسل جوان در مدارس

غیرتی گفت: باید ارزش های فرهنگی و اسلامی به نسل جوان در مدارس انتقال یابد و این موضوع می تواند زمینه ساز ورود نگرش های دینی، انقلابی و اسلامی به قشر آینده ساز جامعه و حراست از مرزهای اعتقادی و ارزشی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی امروز شنبه (۱۳ اسفند) در دیدار با جمعی از فعالین حوزه امور تربیتی و تربیت اسلامی زیرکوه اظهار داشت: تربیت اسلامی یکی از مهم ترین مولفه های جامعه است که در مدارس باید مورد توجه قرار گیرد.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه بیان کرد: شهید رجایی که فرمودند مربیان امور تربیتی سربازان انقلاب در آموزش و پرورش هستند و بدانید که شما مربیان وظیفه خطیری را در امر تربیت آینده سازان این سرزمین بر عهده دارید.

 

وی با بیان اینکه تربیت اسلامی می تواند نقشه های دشمن را خنثی کند، ادامه داد: هرچه که در عرصه علوم تربیتی و پرورشی فعال تر باشیم دشمن در نقشه های خود ناکام خواهند ماند و این موضوع انکارناپذیر است.

 

غیرتی در ادامه گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن بهترین برنامه ها را در آشوب های اخیر برنامه ریزی کرد اما در محاسبات خود به اشتباه افتاد و آنچه دشمن را به اشتباه می اندازد آموزه های دینی و ارزش های نظام و اقدامات فعالین این حوزه است.

 

فرماندار زیرکوه بر لزوم انتقال ارزش های فرهنگی و اسلامی به نسل جوان به خصوص دانش آموزان تاکید کرد و گفت: انتقال ارزش های فرهنگی به نسل جوان و دانش آموزان و‌ توجه به آن در مدارس می تواند زمینه ساز ورود نگرش های دینی، انقلابی و اسلامی به قشر آینده ساز جامعه باشد و منجر به حراست از مرزهای اعتقادی و تبیین ارزش های انقلاب که ازاهداف نظام است، شود.

 

 

کد خبر 1255811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha