برگزاری یادواره های شهدا، پاسداشت خون شهیدان است

حسینی با تاکید بر ضرورت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار شهدا، گفت: برگزاری یادواره های شهدا، پاسداشت خون شهیدان است.

حسینی درگفت و گو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت، متاثر از فرهنگ عاشورایی است و تا نام و یاد و خاطره شهدا در این کشور زنده است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری خرم آباد، ادامه داد: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار رمز موفقیت در برابر توطئه های دشمنان است.

 

حسینی با بیان اینکه شهدا راه حق و حقیقت را به ما نشان دادند، افزود: شهدای عزیز آگاهانه و با درک بالا، مسیر درست را انتخاب کردند و به فیض عظمای شهادت رسیدند و موجب آسایش و امنیت کشور، نظام و انقلاب ما گردیدند.

  

وی تصریح کرد: اگر در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن در جامعه قصور و کوتاهی کنیم این امر نابخشودنی است و امروز همه ما باید در جهت احیاء و زنده نگه داشتن این فرهنگ در جامعه کوشا باشیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری خرم آباد با اشاره به رشادتهای جوانان عزیز این مناطق اظهار کرد: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت، بستر حفظ و پاسداشت خون شهدای انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه باید با زندگی شهدایی خودمان را در راه شهیدان حفظ کنیم، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا، انتشار کتاب‌های حوزه دفاع مقدس و ...از شیوه‌های مهم انتقال و حفظ فرهنگ ایثار و مقاومت است و انجام آن وظیفه تمام ارکان کشور است.

 

حسینی  با تاکید بر ضرورتانتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده را از مهمترین وظایف مسئولان است، اضافه کرد: برای حفظ دستاوردها و آثار و خاطرات آنها آنچه باید تاکنون انجام نشده است.

کد خبر 1255815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha