اعلام آمادگی کانون های مساجد زنجان در حفظ و توسعه منابع طبیعی

به گفته اسلامی، کانون های مساجد بستر مناسبی برای فعالیت های ترویجی است و آمادگی خود را برای هرگونه فعالیت در جهت حفظ و توسعه منابع طبیعی اعلام می داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان امروز 13 اسفندماه در دیدار با مدیر کل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به سالروز تاسیس کانون های مساجد به برخی از فعالیت های این مراکز اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی و هنری در جوار مساجد به منظور مقابله با هجمه فرهنگی تاسیس شدند. 

 


وی ضمن تبریک 15 اسفندماه هفته منابع طبیعی، آمادگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان را جهت همکاری همه جانبه با اداره منابع طبیعی را اعلام نمودند. 

 


سید حسن حسینی، مدیرکل منایع طبیعی استان زنجان نیز ضمن تبریک ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد از استقبال ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری استان جهت حمایت از منابع طبیعی اعلام خرسندی نمودند. 

 


وی استفاده از ظرفیت کانونهای فرهنگی هنری مساجد خصوصا کانونهای فرهنگی مساجد روستایی در موضوع ترویج و آموزش در حوزه منابع طبیعی جهت حفظ و توسعه محیط زیست تاکید کردند.

کد خبر 1255857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha