توزیع ۴۰۰ هزار پاکت بین دانش آموزان فارس برای شرکت در جشن نیکوکاری

موصلی گفت: تعداد ۴۰۰ هزار پاکت به همراه QRCode و کد دستوری USSD و شماره کارت مجازی ویژه هر شهرستان آماده شده که در مدارس توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مرتضی موصلی، امروز یکشنبه (14 اسفند) در حاشیه مراسم آغاز جشن نیکوکاری که با شعار «هر روز، عید دیگر است» و در مدرسه «دالکی» شیراز برگزار شد، گفت: اسلام در مقوله احسان و نیکوکاری توصیه های زیادی انجام داده و بر دستگیری از نیازمندان و ایتام تاکید فراوان کرده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری در استان در 58 پایگاه معابر، یکصد پایگاه سیار و 430 مرکز نیکوکاری در فارس برپا می شود، اظهار کرد: این جشن در هشت هزار مدرسه و درگاه های تعریف شده در فضای اینترنت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور برپا شده است، افزود: تعداد 400 هزار پاکت به همراه QRCode و کد دستوری USSD و شماره کارت مجازی ویژه هر شهرستان آماده شده که در مدارس توزیع می شود و هزینه جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه مردم فارس می توانند به صورت غیر حضوری و با استفاده از کد دستوری USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #1*071*8877* از طریق تلفن همراه در این جشن شرکت کنند، تاکید کرد: شماره کارت  6037991899709376  و شماره حساب 0101273073000 به دریافت کمک خیران در جشن نیکوکاری اختصاص پیدا کرده است.

کد خبر 1255963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha