صراط مستقیم صراط ولایت است

آیت الله دژکام گفت: صراط مستقیم، صراط ولایت است و دشمنان نظام و انقلاب سعی دارند مردم را از راه مستقیم دور کنند اما همگی باید با اتحاد در این فتنه ‌های آخر الزمانی رهروی ولایت فقیه باشیم تا از این فتنه ‌ها عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آیت الله لطف الله دژکام، امروز یکشنبه (14 اسفند) در آئین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری گفت: جهادگران در ایثار خدمت نقش بسیار تاثیر گذاری دارند و باید هر کار جهادی برای رضای خداوند متعال انجام شود زیرا خدمت رسانی و کاری که برای خدا باشد رشد پیدا می‌ کند.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ادامه داد: خدمت ‌رسانی اگر وجهه الهی نداشته باشد، مقداری کمرنگ می‌شود و برای موفقیت در کارهایمان باید تسلیم شیطان نشویم.

وی تاکید کرد: صراط مستقیم، صراط ولایت است و اگر بخواهیم زود به اهداف خود برسیم باید  پشت سر ولی فقیه حرکت کرده و راه ایشان را ادامه دهیم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب سعی دارند مردم را از راه مستقیم دور کنند اما همگی باید با اتحاد در این فتنه ‌های آخر الزمانی رهروی ولایت فقیه باشیم تا از این فتنه ‌ها عبور کنیم.

وی با تاکید بر همدلی و ایثار گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بحث مواسات و همدلی را در این خصوص مطرح کرده اند و کمیته امداد امام خمینی (ره) کار‌های خوبی در این رساتا به انجام رسانده است که نشانه همبستگی و روحیه اتحاد بین آحاد جامعه است و همچنین حضور گروه‌های جهادی در ستاد فرمان حضرت امام (ره)، منشا خدمت در راه خداست.

 جهاد تبیین از الزامات تحقق گام دوم انقلاب است

حسین پورنورعلی هم در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه گفت: جهاد تبیین از الزامات تحقق گام دوم انقلاب است و همگی ما مسئول هستیم به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فر که نشات گرفته از قرآن است عمل کنیم چرا که جهاد تبیین تلاش و روشنگری است.

مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در فارس با قدردانی از گروه‌های جهادی که  آتش به اختیار در وسط میدان هستند، افزود: توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی، ۶۰ هزار پرس غذای گرم، اعزام کاروان اربعین در قالب هشت دستگاه اتوبوس، توزیع ۱۲ هزار و ۵۰۰ پک لوازم التحریر، تهیه و توزیع ۲۴۰ تن بسته پروتئینی و توزیع ۳۵۰ اقلام سرمایشی و گرمایشی به مناطق محروم و کم برخوردار از فعالیت ‌های ستاد اجرایی حضرت امام (ره) است.

 پورنور علی اعلام کرد: ارسال ۲۵۰ سری لوازم خانگی به آسیب دیدگان ناشی از سیل شامل پتو، البسه، مواد اولیه، ۲۵۰ سری یخچال، فرش، ۸۰ سری جهیزیه، ساخت و راه اندازی ۱۲ خانه «احسان» در محلات، آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد، آبرسانی، برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم، توزیع آجیل شب یلدا، توانبخشی به بیماران، ساخت، تکمیل و مرمت مدارس، ساخت خانه عالم، ۸ هزار و ۲۰۰ مصوبه اشتغال اجتماع محور از طریق تسهیلات و نیز اجرای ۲۲۰ هزار هکتار کشت دیم، بذر و کود کشاورزان از دیگر عملکردهای ستاد اجرایی حضرت امام (ره) بوده است.

خاطر نشان می شود، در پایان این نشست از ۳۰ نفر در ۱۰ عرصه از فعالان گروه‌ های جهادی ستاد فرمان حضرت امام (ره) با اهدای لوح تقدیر شد.

کد خبر 1256065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha