برگزاری دوره آموزشی ترویج فرهنگ نماز و مهدویت در دو کانون ایلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری دوره آموزشي ترويج فرهنگ نماز و مهدويت در دو کانون کوثر و امام خميني (ره) شهر ايلام خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمين علی چراغي پور  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: اين دوره هاي آموزشي امروز چهاردهم اسفند ماه با حضور اساتيد تخصصي حوزه مهدويت در دو کانون کوثر و امام خميني (ره) شهر ايلام برگزار  شده است.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام با بيان اينکه اين دوره هاي آموزشي در آستانه نيمه شعبان ميلاد با سعادت حضرت مهدي (عج) و ۱۸ اسفند سالروز تاسيس کانون هاي مساجد در سطح کانون ها برنامه ريزي شده است.

 

وي با بیان اینکه اين دوره ها با همکاري بنياد مهدويت دفتر ایلام برگزار می شود، گفت: ترويج فرهنگ انتظار و مهدويت و معرفي بيش‌تر امام زمان(عج)، آشنا ساختن جامعه به ويژه نسل نو با نقش امام زمان(عج)، غيبيت و تعيين حکومت جهاني ايشان از اهداف برگزاري اين دوره هاي آموزشي در کانون ها است.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور با اشاره به اینکه رویکرد ستاد کانون های مساجد همواره تعامل  و همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف است، تصریح کرد: در این راستا تفاهم‌نامه‌های همکاری با دستگاه‌های مختلف  امضا شده است و آمادگی کامل نیز در جهت همکاری و اجرای فعالیت های مشترک در حوزه مهدویت با بنیاد مهدویت استان هستیم.

 

 

کد خبر 1256085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha