جشن بزرگ ۱۰ ساعته نیمه شعبان در ایلام برگزار می شود/ ۴۰ غرفه فرهنگی دایر می شود

مدیرکب سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری جشن بزرگ ۱۰ ساعته نیمه شعبان برای اولین بار در کشور در مرکز ایلام با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و مذهبی و دایر کردن ۴۰ غرفه فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام  محمدعلی نجفی عصر امروز(۱۴ اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، اظهار کرد: در جشن بزرگ نیمه شعبان، تجلی حضور و اوج ارادت مردم استان ایلام به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان(عج) به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه جشن بزرگ نیمه شعبان روز چهارشنبه ۱۷ اسفندماه در حدفاصل میدان ۲۲ بهمن تا چهارراه سیدالشهداء(ع) شهر ایلام برگزار خواهد شد، گفت: این جشن بزرگ با همکاری صدا و سیمای مرکز  به صورت زنده از شبکه سه و شبکه پویا پخش خواهد شد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام باعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور  در جشن بزرگ نیمه شعبان در مرکز این استان، یادآور شد: این جشن برای اولین بار در کشور به صورت ۱۰ ساعته با همراهی و مشارکت گروه های مختلف مردمی و مذهبی برگزار می گردد.

 

وی با بیان اینکه این آیین معنوی با پشتیبانی بیش از ۲۰ ارگان و دستگاه اجرایی و با همکاری و همراهی گروههای مردم نهاد برگزار می شود، افزود: حضور عموهای فیتیله ای با اجرای محمد مسلمی، حضور عوامل محبوب برنامه «منم بچه مسلمون» شبکه پویا، اجرای مولودی خوانی های مفصل و متنوع، حضور مداحان بومی و کشوری و  ۸گروه سرود، چهار گروه تئاتر، چهار خواننده با اجرای برنامه های مفصل، پویش پنج هزار نفری سلام فرمانده و مراسم نورافشانی از جمله برنامه های متنوع این جشن بزرگ است.

 

حجت الاسلام نجفی یادآور شد: این جشن ۴۰ غرفه از جمله غرفه های سفره هفت سین، مشاوره خانواده، صنایع دستی، سفالگری، نقاشی، مشاوره مذهبی، بازی های رایانه ای، حسینیه کودک، سبک زندگی، طب سنتی، کتاب، سلامتی، خدمات عمومی دایر می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این جشن بزرگ، یک کیک ۲۰ متری نیز در بین مردم و دوستداران اهل البیت عصمت و طهارت(س) توزیع خواهد شد، گفت: مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه(۱۷ اسفندماه) در شهر ایلام آغاز و به مدت ۱۰ ساعت(تا ساعت ۲۰ شب) ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1256089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha