نیکوکاری در دین، آیین و رسوم ایران به قدمت تاریخ است/ یک هزار و ۶۵ محصل تحت پوشش امداد آران و بیدگل

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: احسان و نیکوکاری در دین ، آیین و رسوم مردم ایران جایگاهی به قدمت تاریخ بلند این سرزمین دارد.

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل در حاشیه آیین زنگ نیکوکاری آران و بیدگل گفت: احسان و نیکوکاری در دین ، آیین و رسوم مردم ایران جایگاهی به قدمت تاریخ بلند این سرزمین دارد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل با بیان اینکه مردم ما از ابتدا مردمی سخاوتمند و نیکوکار بوده اند، افزود: کمیته امداد از ابتدا تاکنون توجه به اشتغال، ارتقای شاخص های فرهنگی، مسکن نیازمندان و کمک به رفع مشکلات بهداشتی و درمانی خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته را مورد توجه ویژه قرار داده است.

 

شیخ استرکی ادامه داد: ازجمله فعالیت های کمیته امداد، رسیدگی و پیگیری و رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت است و کمیته امداد آران وبیدگل وظیفه رسیدگی به امور تحصیلی یک هزار و ۶۵ دانش آموز و دانشجو را برعهده دارد.

 

همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زنگ جشن نیکوکاری در آران و بیدگل به صدا در آمد.

 

این مراسم با حضور مسئول دفتر امام جمعه، رئیس شورای شهر، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و روسای ادارات شهرستان همراه با حضور پرشور امدادگران کمیته امداد امام آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1256320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha