کانون های مساجد استان فارس میزبان ارادتمندان بقیه الله (عج) هستند

حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری جشن های نیمه شعبان در کانون های مساجد استان فارس، گفت: این برنامه ها با همکاری همه ارکان و اصحاب مسجد در حال برگزاری است.

حجت الاسلام حسین امیدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: هر ساله از چند روز پیش از فرارسیدن نیمه شعبان مساجد، معابر و خیابان ها تویز اصحاب مسجد، کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج چراغانی و تزئین می شود و بدینگونه به استقبال جش و سرور میلاد حضرت بقیه الله (عج) می روند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: جشن های نیمه شعبان در کانون های مساجد استان فارس با همکاری همه ارکان و اصحاب مسجد در حال برگزاری است.

وی با تشریح برنامه ها، گفت: طبق گزارش های واصله در کنار برگزاری مراسم جشن و سرور، برپایی ایستگاه ها و موکب های پذیرایی، تجلیل از هم نامان حضرت مهدی (عج)، دیدار با خانواده های شهدا، اجرای سرود «سلام فرمانده»، محافل قرآنی و ختم صلوات، توزیع بسته های معیشتی و کمک به خانواده های نیازمند در برنامه های نیمه شعبان قرار دارد.

حجت الاسلام امیدی افزود: ثواب طرح «تلاوت نور» مساجد نیز برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت حجت (عج) اختصاص پیدا کرده است و مسابقه حفظ دعای فرج نیز در برخی کانون ها برای اعضای خردسال اجرا می شود.

کد خبر 1256368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha