برگزاری همایش تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس

اخوت از برگزاری همایش تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همایش تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور در لارستان برگزار می شود.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: در این همایش معتمدین مساجد، ائمه جمعه و جماعت و مدیران ارشد استانی و پنچ شهرستان جنوب فارس حضور به هم می رسانند.

 

وی به جزییات این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: رونمایی از آلبوم سرود «حنجره های بیدار ۲» اثر گروه فرهنگی هنری «سراج» از جمله برنامه های این همایش به شمار می آید.

 

اخوت بیان کرد: همایش تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس رو پنج شنبه ۱۸ اسفندماه از ساعت ۹ صبح در سالن شهید نوبخت شهرجدید لار برگزار می شود.

 

به گزارش شبستان، در راستای مأموریتی که شورای عالی انقلاب فرهنگی درزمینه‌ مقابله با تهاجم فرهنگی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار کرده بود و به جهت احیای نقش واقعی فرهنگی و تبلیغی مساجد، هیأت هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در اسفندماه سال 1371 بر طبق مصوبه‌ی 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی تأسیس شد.

 
کد خبر 1256370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha