حضور اساتید متخصص و دوره دیده در گیلان برای تبلیغ مهدویت

حجت‌الاسلام حجازی از حضور اساتید متخصص و دوره دیده در گیلان برای تبلیغ مهدویت خبر داد و گفت: مهمترین رسالت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) ترویج فرهنگ مهدویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام سید ابوطالب حجازی - مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان گیلان - شامگاه سه‌شنبه (۱۶ اسفند) در گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: ترویج فرهنگ انتظار نباید تنها به ایام نیمه شعبان و ولادت حضرت موعود (عج) ختم شود و باید در سراسر سال برای آن برنامه‌ریزی کرد.

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان گیلان عنوان کرد: این بنیاد درصدد است به شبهاتی که در خصوص غیبت حضرت امام زمان(عج) وجود دارد پاسخ بدهد و اتفاقا در همین زمینه کتاب‌های زیادی را هم تالیف کرده است. 

 

حجازی تصریح کرد: ایجاد مراکز تخصصی برای تربیت افرادی که بتوانند در جامعه موثر واقع شوند دیگر برنامه هدفدار بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) است و هم اینک چهار نفر از اساتید متخصص و دوره دیده را به این مرکز تخصصی در گیلان دعوت کردیم تا در زمینه مهدویت تبلیغ انجام دهند. 

 

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ مهدویت در جامعه و در بین جوانان آثار مثبت بسیار فراوانی بر جای می‌گذارد و وظیفه اصلی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در واقع ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه، دانشگاه‌ها، مدارس و سایر مراکز است.

کد خبر 1256585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha