یادواره شهدا به یاد ۴۲ شهید دوران دفاع مقدس

یادواره ۴۲ شهید دوران دفاع مقدس شهر زیارت شیروان، امروز با حضور مردم و خانواده شهدا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل مسجد امام رضا(ع) این شهر برگزار شد.

رمضانعلی رازقی- مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان – در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، مکتب سلیمانی و تلاش خالصانه برای خدمت به مردم را کارگشا دانست و اظهارکرد: اتحاد و همراهی همه مردم و مسئولان دشمن را ناکام می‌گذارد.

 

وی حضور در مراسم شهدا را افتخاری بزرگ دانست و بیان کرد: باید گذشت و ایثار و رویکرد ولایتمدارانه را از شهدا و حضرت زهرا بیاموزیم که هر چه داشتند در راه خدا اهدا کردند.

 

رازقی عنوان کرد: برنامه ریزی برای این دست اقدامات معنوی در حوزه دفاع مقدس از جمله راهکارهای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای گرانقدر محسوب می‌شود که برای آرمان های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان، با تاکید بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید برای دانش آموزان و دانشجویان مورد تبیین قرار گیرد.

 

رازقی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف شگفت انگیز است، تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل جوان ضرورت دارد و این مهم در دانشگاه‌ها هم توصیه می‌شود.

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

 

کد خبر 1256740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha