۴۰۰ میلیون ریال برای تکمیل مسجد روستای میان تنگ ملکشاهی اختصاص یافت

بهرام نیا با بیان اینکه برای تکمیل مسجد روستای میان تنگ ۴۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است، گفت: مسجد نقش مهمی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و عبادی و تربیت نوجوانان روستاها دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۱۸ اسفند) در سفر به شهرستان ملکشاهی در جمع مردم روستای میان تنگ این شهرستان حضور یافت و از مسجد نیمه تکمیل این روستا بازدید کرد.

 

حسن بهرام نیا در این بازدید و در جمع مردم روستای میان تنگ، اظهار کرد: از همت والای مردم روستای میان تنگ برای ساخت مسجد قدردانی می شود و به طور قطع تکمیل این مسجد نقش مهمی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و عبادی و تربیت نوجوانان روستا دارد.

 

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ میلیون ریال برای تکمیل این مسجد اختصاص خواهد یافت، افزود: مسجد از صدر اسلام تا کنون مرکز و پایگاه مهم فرهنگی و نشر ارزش های اسلامی بوده است و این دولت توجه ویژه ای به زیرساخت مساجد در روستاها دارد.

 

مردم روستای میان تنگ از حضور استاندار ایلام در این روستا و کمک به تکمیل این مسجد قدردانی کردند.

 

استاندار ایلام به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران ستادی استانداری صبح امروز به منظور بازدید از پروژه های عمرانی و اقتصادی ملکشاهی به این شهرستان سفر کرده است.

کد خبر 1256778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha