عصبانت دشمن از انسجام و همدلی جبهه مقامت/ عوامل مسمومیت دانش‌آموزان به اشد مجازات برسند

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و امریکا از انسجام و همدلی جبهه مقامت عصبانی هستند، گفت: دشمنان پس از شکست در اغتشاشات پاییز به پدیده مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس و برهم زدن امنیت روانی جامعه روی آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی- امام جمعه موقت بیرجند- ظهر امروز جمعه (۱۹ اسفند) در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه بالاترین سرمایه انسان ایمان و عمل صالح است که باید از آن مراقبت کنیم، اظهار کرد: یکی از معانی عصر در سوره مبارکه «عصر»، حکومت جهانی حضرت حجت(عج) است.

 

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: برخی از مفسّرين گفته‌اند منظور از «عصر»، دوران و عصر پيغمبر اکرم(ص) است که با تلاش و کوشش فراوان توانستند اسلام را پايه‌ريزی کنند و آن را تا رسيدن پرچمش به دست حضرت مهدی(عج) و گسترده شدن در همه زمين، امتداد دهند. 

 

وی گفت: عده‌ای عصر را به معنای دوران امامت و حکومت امام زمان(عج) می‌دانند. روزی که حکومت عدل اسلامی سراسر جهان را تحت سيطره خود درمی‌آورد و هيچ ظلم و ستمی در عالم باقی نمی‌ماند. و همه امکانات برای رشد و تعالی بشریت فراهم می‌گردد و انسان‌ها از نظر علم و قدرت و فضيلت، به کمال می‌رسند. اين دوران، عصر حضرت بقيّة الله الاعظم ارواحنافداه است.

 

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: تنها یک راه برای نجات بشر وجود دارد و آن ایمان و عمل صالح است و انسان‌های صالح زمینه را برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) آماده می‌کنند. 

 

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه این مسیر نیاز به مقاومت و استقامت دارد، افزود: در اعمال فردی و اجتماعی نیاز به صبر داریم تا در این موقعیت زیبای انقلاب اسلامی و تحول در سطح جهان بتوانیم خودمان و جامعه بشری را نجات دهیم‌.

 

وی با بیان اینکه ۲۲ اسفند سالروز فرمان امام خمینی(ره) برای تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران است، تصریح کرد: ما مدیون شهدا هستیم و هر چه داریم به برکت خون و ایثارگری شهداست که از بهترین سرمایه وجود خود گذشتند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر لزوم توجه به پیام و وصیت شهدا، ادامه داد: به فرمایش امامین انقلاب، خانواده شهدا چشم و چراغ امت هستند و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

حجت الاسلام نوفرستی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: انقلاب اسلامی به برکت آگاهی مردم و رهبری پیامبرگونه حضرت امام راحل به ثمر رسید و دشمنان از همان ابتدا اصل انقلاب را هدف قرار دادند چون امام راحل هم اصل استکبار را هدف قرار داد.

 

وی با بیان اینکه دشمن از هر جریانی از جمله منافقین، تحریم و داعش برای مقابله با انقلاب و نظام اسلامی استفاده کرد، افزود:  اما همواره دشمنان در عرصه‌های مختلف شکست خوردند که از جمله می‌توان به هشت سال دفاع مقدس و پایان دادن به سیطره داعش اشاره کرد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و امریکا از انسجام و همدلی جبهه مقامت عصبانی هستند، عنوان کرد: دشمنان پس از شکست در اغتشاشات پاییز به پدیده مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس و برهم زدن امنیت روانی جامعه روی آورد و باید مراقب باشیم که این ادامه همان توطئه‌های دشمنان است‌.

 

حجت الاسلام نوفرستی به تأکید رهبر معظم انقلاب برای اشد مجازات بدون اغماض و بدون عفو عوامل جنایت مسمومیت دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: دشمن باید از برخوردهای قاطعانه نظام بترسد تا دیگر به خود اجازه برهم زدن امنیت روانی جامعه را ندهد.

کد خبر 1256860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha