توزیع ۱۱۴ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند آران و بیدگل

مدیر مؤسسه مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل از تهیه ۱۱۴ بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری ولایت این موسسه همزمان با نیمه شعبان و توزیع در بین نیازمندان خبر داد.

حجت الاسلام «حجت الله جلالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مرکز نیکوکاری ولایت وابسته به موسسه مهد قرآن و ولایت همزمان با اعیاد شعبانیه و ایام ولادت حضرت مهدی(عج) اقدام به تهیه بسته های حمایتی و معیشتی با هدف کمک به نیازمندان کرد.

 

مدیر مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل افزود: این مرکز ۱۱۴ بسته معیشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال با کمک خیران تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرد.

 

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: ارزش هر بسته معیشتی ۷ میلیون ریال و شامل برنج، رب گوجه فرنگی، چای. ماکارونی، چای، خرما، کنسرو، روغن، سویا و قند است.

مدیر موسسه قرآن و ولایت آران و بیدگل افزود: این مرکز در طول سال هم طرح های مختلف حمایتی را برای نیازمندان برنامه ریزی و اجرا می کند که ارائه تسهیلات اشتغال، مسکن، درمان، کارگشایی، تهیه بسته های معیشتی و کارت هدیه و تامین جهیزیه بخشی از این اقدامات است.

 

 مرکز نیکوکاری ولایت وابسته به موسسه قرآن و عترت مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل از سال ۱۳۹۸با هدف فعالیت های اجتماعی، مذهبی، آموزشی ، درمان ، معیشتی ویژه نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

این مرکز در نخستین همایش تجلیل از برترین صندوق های قرض الحسنه استان اصفهان در سال ۱۳۹۹ رتبه نخست اعطای تسهیلات قرض الحسنه را در بین صندوق های استان اصفهان کسب کرد.

کد خبر 1256909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha