کارآفرینی فرهنگی در کانون های مساجد جدی گرفته شود

طاهری بر ضرورت توجه به کارآفرینی فرهنگی در کانون های مساجد تاکید کرد و گفت: آماده اختصاص غرفه ای در شهرک ظریفان زنجان برای ارائه محصولات تولید شده توسط کانون های مساجد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با جمعی از منتخبین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به مناسبت 18 اسفندماه، سالروز تاسیس کانون های مساجد، اظهار کرد: کانون های مساجد ظرفیت خوبی برای برگزاری دوره های آموزشی و جلسات تبیینی با موضوعات مختلف هستند.

 

وی با یادآوری اینکه هم افزایی بین ارکان مسجد می تواند در جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد موثر باشد، گفت: اشتغالزایی توسط کانون های مساجد می تواند اثرگذار باشد؛ تولید بدون کارخانه که توسط یکی از کانون های مساجد استان زنجان اجرا شده می تواند در دیگر کانون های استان تسری پیدا کند.

 

طاهری آمادگی خود را جهت اختصاص غرفه ای از شهرک ظریفان برای ارائه و فروش محصولات تولیدی در کانون های مساجد که در ورودی شهر زنجان واقع شده است را اعلام کرد و گفت: کارآفرینی فرهنگی درکانون های مساجد جدی گرفته شود.

 

به گفته وی، اگر بازار فروش برای محصولاتی که توسط کانون های مساجد تولید می شود، تضمین شود؛ علاوه بر کارآفرینی و اشتغال اعضای کانون های مساجد، می توانیم به روند تولید داخلی در کشور کمک کنیم.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمادگی خود را برای حضور در جلسات پرسش و پاسخ کانون های مساجد در موضوعات اقتصادی، کارآمدی دین و ... اعلام می دارم، گفت: دوره های آموزشی که در کانون های مساجد استان زنجان تشکیل می شود اثرگذار است.

کد خبر 1256968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha