نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اراده معنوی و الهی آماده جانفشانی هستند

قناعت گفت: آنچه که سلاح‌های روز را بیشتر کاربردی می‌کند، عزم و اراده نیروی انسانی است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با این اراده معنوی و الهی آماده جانفشانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد جواد قناعت- استاندار خراسان جنوبی- صبح امروز یکشنبه (۲۱ اسفند) در بازدید اعضای شورای تامین خراسان جنوبی از پایگاه هوایی سرلشکر خلبان شهید حسینی بیرجند اظهار کرد: خدا شاکرم که به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی به ویژه رهبری‌های پیامبرگونه امامین انقلاب شاهد نیروهای مسلح مقتدر، علمی و متخصص، مجهز در جمهوری اسلامی ایران هستیم.

 

وی افزود: آنچه که سلاح‌های روز را بیشتر کاربردی می‌کند، عزم و اراده نیروی انسانی است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با این اراده معنوی و الهی آماده جانفشانی هستند.

 

قناعت در ادامه تأکید کرد: نیروهای مسلح کشورمان دوران هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های سختی را در طی بیش از این ۴۰ سال از دوران انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تجربه کردند.

 

استاندار خراسان جنوبی گفت: با وجود نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی ایران امروز هیچ کشوری جرأت نمی‌کند که چشم چپ به خاک این کشور داشته باشد و امنیت پایداری را برای کشورمان رقم زدند.

 

وی بر آمادگی‌های جسمانی و تخصصی نیروهای مسلح تأکید کرد و افزود: در کنار این آمادگی‌ها باید به موضوعات الهی و معنوی و کسب معارف پرداخت چرا که عزم و اراده انسان را خداجوی می‌کند که خوشبختانه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وجود دارد.

 

 

کد خبر 1257125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha