اعزام معلمان  و مربیان نمونه و سرآمد استان فارس به عتبات عالیات

کریمی گفت: معلمان و مربیان نمونه و سرآمد استان فارس سال ۱۴۰۰ به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مرتضی کریمی، امروز یکشنبه (21 اسفند) در جمع خبرنگاران از اعزام معلمان‌ و مربیان نمونه استان فارس به عتبات عالیات خبر داد و گفت: معلمان  و مربیان نمونه و سرآمد استان فارس سال ۱۴۰۰ به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان دانش ‌آموزی فارس ادامه داد: در سه ماهه اخیر و با راه‌ اندازی ستاد اردوهای زیارتی و گردشگری در سازمان مناطق استان فارس، دانش ‌آموزان زیارت اولی در قالب کاروان‌ های مختلف با تلاش همکاران به سفر مشهد مقدس و زیارت حرم امام رضا (ع) اعزام شده اند و برنامه ‌های فرهنگی و تربیتی مدونی برای دانش آموزان اجرایی شدهاست.

وی با اشاره به ایجاد ستاد اعزام دانش ‌آموزان و فرهنگیان به عتبات عالیات در سازمان دانش ‌آموزی هم اظهار کرد: این ستاد در گام نخست مسئولیت اعزام معلمان نمونه و سرآمد سال ۱۴۰۰ را برعهده دارد و قرار است این روند برای تشویق همکاران فرهنگی در حوزه‌ های آموزشی و پرورشی در سال‌های آتی نیز ادامه پیدا کند.

کریمی اعلام کرد: زیارت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای مربیان و دانش‌ آموزان، تاثیر شگرف تربیتی در پی دارد و سازمان دانش ‌آموزی فارس با راه ‌اندازی کارگاه‌های مادر و دختری و پدر پسری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با هدف فراهم کردن زمینه زیارت با معرفت سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی و از سرگیری اردوی زیارت اولی‌ ها به مشهد مقدس پس از توقف چند ساله، اقدام کرده و این بار با تشکیل جلسات کارشناسی به دنبال اعزام دانش ‌آموزان به عتبات عالیات و برگزاری برنامه‌ های معرفتی در کربلای معلی است.

وی همچنین گفت: قرار است تا با انجام برنامه‌ ریزی ‌ها و جلسات تخصصی، نخستین اعزام دانش ‌آموزان به عتبات عالیات پس از سال‌ ها توقف در تابستان ۱۴۰۲ به انجام برسد.

 

 

کد خبر 1257276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha