برگزاری یادواره های شهدا تجدید بیعت با شهداست

اعلایی گفت: برگزاری این یادواره ها سبب شده تا مردم گردهم آمده و باردیگر با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید بیعت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، محمدمهدی اعلایی -استاندار قزوین- در مراسم بزرگداشت روز شهدا و یادواره شهدای اسفند ماه که شب گذشته (یکشنبه 21 اسفند) در مسجد امام حسن عسکری (ع) قزوین برگزار شد، بیان کرد: از برگزار کنندگان این مراسم تشکر می کنم و برگزاری این یادواره ها سبب شده تا مردم گردهم آمده و باردیگر با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید بیعت داشته باشند.

 

استاندار قزوین ادامه داد: مردم انقلابی ما در ادوار مختلف در برابر توطئه های دشمنان علیه این نظام همواره در میدان بوده و از ارزش های اسلامی حراست کردند و این حضور نشان دهنده عشق و ارادت مردم به امام و شهداست.

 

وی با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف افزود: ایران اسلامی با وجود همه توطئه های دشمنان در عرصه های مخلتلف نظامی، بین المللی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیشرفت داشته است.

 

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: بنیاد شهید در 22 اسفند ماه سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد و در سال 1383 این روز با عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

 

سمیه اسمعیلی تأکید کرد: با توجه به این امر هر سال برنامه هایی با هدف زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا و تبیین سیره شهیدان اجرا می شود که در سال جاری هم برنامه های متعددی را برگزار کردیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در کنار بزرگداشت و گرامیداشت یاد و نام شهدا، همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگان تلاش کرده تا در رسیدگی و خدمت رسانی به امور ایثارگران هم اقداماتی را داشته و رضایت این قشر را جلب کند.

 

کد خبر 1257359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha