بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» مهیای شرکت در دوره های قرآنی ماه رمضان

گواهیان از برگزاری دوره جدید آموزش های تجوید و روخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: دوره جدید آموزش های قرآنی در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از سر گرفته می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: آموزش های قرآنی ویژه بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری است و علاقمندان در سنین مختلف امکان شرکت در این دوره ها را دارند.

 

وی بیان کرد: دوره جدید آموزش قرآنی در رشته های تجوید و روخوانی قرآن کریم و با همکاری دارالقرآن آموزش و پرورش برنامه ریزی شده و در پایان نیز با برگزاری آزمون به شرکت کنندگان مدرک معتبر اعطا می شود.

 

گواهیان با اشاره به اینکه دوره های قرآنی در این کانون فرهنگی هنری در سطوح مختلف برگزار می شود، اظهار کرد: دوره جدید آموزش های قرآنی در سطح یک تا چهار برنامه ریزی شده و افرادی که در ترم های گذشته یکی از سطوح را گذرانده اند در ترم جدید امکان شرکت در سطح بالاتر را دارند.

 

وی به زمان برگزاری کلاس های قرآنی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: دوره جدید آموزش های قرآنی در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در پایان اظهار کرد: علاوه بر این نیز آیین جزءخوانی قرآن کریم در روزهای ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته شهرستان در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

کد خبر 1257362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha