راه اندازی نهضت تصحیح قرائت نماز در ماه رمضان

حجت الاسلام موسوی گفت: در این ماه مبارک رمضان همه اهتمام داشته باشیم تا تصحیح قرائت نماز عموم مردم به ویژه آنها که در مسجد حضور می یابند، صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی- رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین- در همایش توجیهی طرح مهرواره محله همدل ویژه ماه مبارک رمضان که امروز (سه شنبه ۲۳ اسفند) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند برای نماز برنامه کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت داشته باشید.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین ادامه داد: شما کنشگران بهترین ظرفیت هستید و ما از همه شما تقاضا داریم در بهترین زمان که ماه رمضان است، در حوزه نماز اهتمام داشته باشید.

 

وی عنوان کرد: واجب ترین واجب، قرائت نماز است، البته چراغ نماز در تمامی خانه ها روشن نیست ولی از آن عده ای که نماز می خوانند و به مسجد می آیند برخی قرائت نمازشان صحیح نیست؛ بنابراین در این ماه مبارک رمضان همه اهتمام داشته باشیم تا تصحیح قرائت نماز عموم مردم به ویژه آنها که در مسجد حضور می یابند، صورت گیرد.

 

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: روحانیونی که تمایل داشته باشند در این حوزه همکاری کنند با آنها تفاهم نامه ای منعقد می کنیم و می توانند به ستاد اقامه نماز استان مراجعه کنند و بکوشیم نهضت نمازآموزی را انجام دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: بهترین امر، اولین و بزرگترین فریضه الهی، اقامه نماز است از این رو استدعا دارم ستاد اقامه نماز را یاری کنید و این کار را انجام دهید.

 

رئیس ستاد اقامه نماز یادآور شد: امیدوارم در محله شما هیچ خانه ای نباشد چراغ نماز آن خاموش باشد و ان شاالله چراغ نماز را در تمامی خانه ها و خانه دل ها روشن کنید که این امر مطالبه مقام معظم رهبری است و ان شاالله این مطالبه را جامه عمل بپوشانیم.

 

کد خبر 1257689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha