تضعیف ارزش های اسلامی برنامه دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و  نظام اسلامی است

حسنی با بیان اینکه تضعیف ارزش های اسلامی برنامه دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی است، گفت: برای مقابله با حربه و فتنه‌ های آنان به ارزش های ناب اسلامی تکیه و بر این ارزش ها پایبند باشیم.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از ایلام، محمد سبحان حسنی ، ظهر امروز(۲۴ اسفند) در نشست شورای فرهنگی عمومی استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان، گفت:یکی از تهدیدات دشمن بر علیه نظام اسلامیایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی است و جبهه استکبار با روش های مختلف درصدد ایجاد فاصله بین مردم و آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

وی  با بیان اینکه دشمن تلاش می کند که ارزش های اسلامی را در بین مردم تضعیف کند، ابراز کرد: یکی از ابزارهای دشمن در این راستا صدمه زدن به فرهنگ حجاب و عفاف به ظرق مختلف است که در راستا لازم است برای مقابله با حربه و فتنه‌ های آنان به ارزش های ناب اسلامی تکیه و بر این ارزش ها پایبند باشیم.

 

حسنی با تاکید بر تدوین برنامه ها و اقدامات زیرساختی و زیربنایی برای نهادینه شدن فرهنگ حجاب در جامعه، گفت: باید تدابیری اتخاذ کنیم که اهميت و ضرورت رعايت حجاب و عفاف در جامعه بیش از گذشته قابل درک باشد.

 

معاون استاندار ایلام در ادامه همچنین با تاکید بر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در  خصوص فرهنگ‌سازی رعایت حجاب در جامعه، افزود: نیاز است در مرکز آموزشی، فرهنگی، مدارس، دانشگاه ها و ادارات تمامی دستورالعمل و آیین نامه ها رعایت حجاب اجرا شود.

 

حسنی بیان داشت : لازم است در تمامی مراکز آموزشی و اداری مباحث شرعی و ضرورت رعایت حجاب تبیین گردد، چراکه «حجاب» مبنای دینی و شرعی دارد و خلاء های شناختی و بینشی در راستا نیز باید برطرف شود‌.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیشنهاد داد با پرداخت تسهیلات به متقاضیان،  یک مرکز و مجتمع کارگاهی تولید و طراحی البسه اسلامی ایرانی در استان راه اندازی و در این مرکز با استفاده از ظرفیت طراحان بسیار خوب استان و  نیازهای مردم در رابطه با تهیه البسه ایرانی اسلامی برطرف شود.

 

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: پس از راه اندازی یک مرکز تولید لباس با طراحی و الگوی های ایرانی - اسلامی از  ماهر ترین طراحان مد و لباس و از ظرفیت دستگاه های مختلف در راستا استفاده کنیم.

 

گفتنی است در پایان آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، جانشین سپاه امیر المومنین ( ع ) ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مدیران استان، از  پوستر «همایش علمی و پژوهشی  حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی» رونمایی شد.

کد خبر 1257891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha