یادواره ۴۸ شهید شهر صفی‌آباد دزفول برگزار شد

یادواره ۴۸ شهید شهر صفی‌آباد دزفول در مسجد سیدالشهدا (ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوزستان سردار محمد احمدیان فرمانده سابق کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و از راویان دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه ۲۴ اسفندماه در یادواره ۴۴ شهر صفی‌آباد دزفول که در مسجد سیدالشهدا این شهر برگزار شد اظهار داشت : سالهاست که ایران اسلامی در محاصره و تحریم است و دشمن به دنبال ضربه به جمهوری اسلامی است.

 

 

سردار احمدیان با بیان اینکه ۲ راه شامل ایستادگی و عقب نشینی در فشاری که دنیا به ما وارد می‌کند، داریم، گفت: با توجه به اینکه برخی از جوانان روایتهای دوران دفاع مقدس را نشنیده‌اند ضرورت دارد این روایتها که شامل رشادتها و فداکاریهاست بیان شود.

 

وی افزود: دشمن، غیرت جوان ایرانی و دزفولی را دیده و این غیرت را هدف گرفته لذا برگزاری یادواره شهید در راستای آگاهی ضرورت دارد و اگر جوانان بدانند شهدا برای چه در این مسیر گام برداشته اند هیچگاه نسبت به مسائل مختلف از جمله حجاب بی تفاوت نخواهند بود.

 

سردار احمدیان با بیان اینکه کسی که کربلای چهار را لو داد اکنون در آمریکا زندگی می‌کند، بیان کرد: آنها که شهرهای ما را در اغتشاشات به آتش کشاندند اکنون به آمریکا پناهنده شده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد دشمن همان دشمن است.

 

وی با بیان اینکه کسانی که امروز امام و رهبری را نمی‌شناسند مسیرشان با شهدا خیلی متفاوت است افزود : جوانی که در عملیات‌های دفاع مقدس روی سیم خاردار خوابیده بود امام شناسی داشت و امروز نائب امام زمان دارد دنیا را رصد می‌کند و می‌گوید ما می‌توانیم در نتیجه باید از ایشان پیروی کنیم.

 

 

سردار احمدیان با اشاره توافق یکباره برخی کشورهای منطقه با ایران نیز گفت :  برخی کشورها به سمت ایران باز گشته‌اند چون می‌دانند دشمنی با ایران نتیجه‌ای جز شکست برای آنها نخواهد داشت.

کد خبر 1257915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha