ایران اسلامی نیز در خنثی سازی دسیسه های آمریکایی زبانزد دنیا است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: ایران اسلامی نیز در خنثی سازی دسیسه های آمریکایی زبانزد است، لذا با توافق بین ایران و عربستان این دسیسه عبری و غربی خنثی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ضمن گرامی داشت دهه بیار روبی و تکریم مسجد اظهار داشت: مشکلات مساجد ما یکی دو تا نیست، مسجد خیلی اهمیت دارد، قداست و حرمت مسجد باید حفظ شود، تنها نقطه ای که که برای همه مردم است مسجد است و در این مکان مقدس باید بهره ببرند.

وی افزود: امسال تقارن طبیعت و با بهار فطرت و مصادف شدن نوروز با ماه مبارک رمضان یک فرصتی است که باید به نحو احسن بهره ببریم.

امام جمعه شهرستان قرچک در ادامه گفت: نوروز یک روز مبارکی است، روز ظهور حضرت ولیعصر (عج) روایت است که در این اتفاق می افتاد و در روایت دیگری داریم که غدیر در ایام نوروز اتفاق افتاد.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: اگر رزمنده جبهه فرهنگی نباشیم انتظار مهدی آل محمد (عج) را نباید داشته باشیم، در غیر این صورت می شویم منتظر دروغگو، امروز در عرصه فرهنگی هر مسلمانی باید کوشی باشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان قرچک با گرامی داشت سالروز ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت بیان داشت: باید در صنعت همه باید دست به دست هم دهند با تابعیت از فرمایش مقام معظم رهبری روز به روز در حوزه صنعت و کشاورزی رشد داشته باشیم.

وی با اشاره به توافق ایران و عربستان تصریح کرد: آمریکا خواستار ایجاد اختلاف در منطقه مخصوصا کشور های مسلمان است، ایران اسلامی نیز در خنثی سازی دسیسه های آمریکایی زبانزد است، لذا با توافق بین ایران و عربستان این دسیسه عبری و غربی خنثی شد.

کد خبر 1258066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha