قرارگاه راهیان نور دریایی در ایام نوروز فعال است

سرهنگ امیریان با بیان اینکه راهیان نور دریایی در اولویت ستاد مرکزی راهیان نور قرار دارد، گفت: امکان استفاده از راهیان نور دریایی برای مردم وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با شماره ۰۹۶۳۱۳ تماس بگیرند و اطلاعات استفاده از این سفر را کسب کنند.

سرهنگ مهدی امیریان، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد راهیان نور دریایی اظهار داشت: یکی از قرارگاه های ستاد مرکزی راهیان نور؛ قرارگاه مرکزی راهیان نور دریایی است که همه ساله فعال و برگزار شده است اما به نسبت راهیان نور خوزستان همه گیر نیست و نیازمند تقویت است و جلساتی را برای برگزاری بهتر این اردوها برگزار کردیم اما آن گونه که باید و شاید به لحاظ رسانه‌ای و بعد خبری پوشش درستی داده نشده است.

 

 

وی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا راهیان نور دریایی را در ستاد مرکزی در اولویت قرار دهیم و به موضوع راهیان نور دریایی به صورت ویژه بپردازیم و رسانه را به خدمت بگیریم تا این بخش از روایتگری دوران دفاع مقدس نیز به مردم معرفی شود.

 

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور یادآور شد: در استان‌های مرکزی، هرمزگان و بوشهر نیروی دریایی سپاه آماده خدمت رسانی در حوزه راهیان نور دریایی است و شناورهایی برای آن اختصاص داده شده که به علاقه‌مندان خدمات می‌دهد اما قطعا تعداد و گستردگی آن به گستردگی راهیان نور خوزستان نیست که البته اولویت ما تقویت راهیان نور دریایی است.

 

 

وی گفت: اوج اردوهای راهیان نور خوزستان و ایلام در ایام عید است که البته راهیان نور دریایی نیز در همین ایام برگزار می‌شود اما حجم حضور مردم بیشتر در استان خوزستان است و اگر مردم بخواهند به استان هرمزگان و بوشهر بروند و از راهیان نور دریایی نیز بازدید کنند، امکان آن وجود دارد و با شماره 096313 تماس بگیرند و اطلاعات استفاده از ظرفیت راهیان نور دریا به آنها داده می‌شود.

کد خبر 1258171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha