سال ۱۴۰۱ از یک جنگ تمار عیار با موفقیت عبور کردیم

امام جمعه کرمان گفت: در اواخر سال ۱۴۰۱ مردم حماسه هایی خلق کردند و پیروزی هایی اتفاق افتاد و از یک جنگ تمام عیار که علیه کشور ما تدارک دیده بودند با موفقیت عبور کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، بامداد سه شنبه (اول فروردین ماه) در پیام نوروزی خود گفت: از شهر شهید سلیمانی و پایتخت مقاومت جهان اسلام با شما صحبت می کنم؛ شهری که زادگاه یکی از چهره های بزرگ و ارزشمندی است که نه فقط برای ایران اسلامی که برای‌ جهان اسلام فداکاری کرد.

 

 

نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه کرمان در ادامه افزود: سال جدید را به مردم، مرزداران و کسانی که در ایام عید به جای استراحت در خدمت رسانی به مردم پیشتاز هستند و به خانواده شهدا و همه کسانی که کمک کردند و در سال ۱۴۰۱  کشور را با موفقیت و سربلندی در صحنه های مختلف مدیریت کرده و پیش بردند و کسانی که دلشان برای سربلندی این ملت می تپد؛ تبریک می گویم.

 

 

وی با اشاره به اینکه سال جدید تقارن دو بهار است و از این رو فرصت هایی در این سال داریم؛ بهار طبیعت را فرصتی  مناسب برای سرکشی به اقوام و انجام فریضه صله ارحام و فرصتی برای رسم دیرینه خانه تکانی و دید و بازدیدها و گشت و گذارها دانست و افزود: بهار قرآن نیز فرصتی برای مبارزه با گناه و ایستادن مقابل هوی و راز و نیاز با خدا و دعای مخلصانه به درگاه او است.

 

 

امام جمعه کرمان دعای مخصوص تحویل سال و خواندن خداوند با صفاتی چون "مقلب القلوب" و  "مدبر اللیل..." را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد:  باید بندگی خود را مستحکم تر و در برابر خداوند تضرع کنیم.

 

 

وی با ابراز امیدواری برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی و رهبری عظیم الشان انقلاب و امید پیروزی هایی که نظام در عرصه بین الملل در سال پیش رو با آن  مواجه خواهد شد؛ تصریح کرد: گرچه در اواخر سال ۱۴۰۱ مردم حماسه هایی خلق کردند و پیروزی هایی اتفاق افتاد و از یک جنگ تمام عیار که علیه کشور ما تدارک دیده بودند، با موفقیت عبور کردیم و ان شاءالله آثار و برکات پیروزی را هر چه بیشتر در این سال شاهد باشیم.

کد خبر 1258449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha