میزبانی چهار امامزاده از زائران و مسافران نوروزی در هنگام تحویل سال نو

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: زائران و مسافران عبوری از این شهرستان، هنگام تحویل سال نو مهمان چهار امامزاده(ع) بودند و سال جدید را در این مکان های مقدس آغاز کردند.

سعید علیپور- مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: طبق سنوات گذشته، مراسم تحویل سال جدید شب گذشته در جوار امامزاده حمزه رضا(ع)، امامزاده نقی الهادی(ع)، شیخ مقدم الله آباد و عبدالرضا توده از توابع بخش مرکزی شهرستان برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این چهار امامزاده مردم و مسافران استقبال پرشوری در مقایسه با سال های گذشته داشتند و از ساعاتی قبل از تحویل سال نو برای خواندن دعا، مناجات، شرکت در جشن، مسابقه و برنامه های فرهنگی حضور یافتند.

 

علیپور عنوان کرد: همانند سال‌های گذشته سازمان اوقاف برای ایام نوروز برنامه‌های مختلفی را در امامزادگان و بقاع متبرکه تدارک دیده است و علاوه بر امکانات و خدمات فرهنگی و آموزشی به امکانات رفاهی مسافران عزیز به ویژه اسکان آن‌ها در این ایام توجه داشته‌ایم.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان با اشاره به اینکه علاوه بر امامزادگان در تعدادی از حسینیه‌های موجود نیز امکانات اسکان و رفاه فراهم شده است بیان کرد: در نوروز امسال به لحاظ نظم، مدیریت و خدمات رسانی، بسیار بهتر از سال گذشته عمل کرده تا بتوانیم هرچه بیشتر موجب رضایت و آسایش مردم و زائران را فراهم آوریم.

 

علیپور اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن موقعیت این شهرستان، در ایامی مانند نوروز شاهد حضور گسترده زائران و مسافران در این شهر هستیم بنابراین فعالیت‌های متنوعی برای ایام نوروز برنامه ریزی شده است ،در این ایام طرح آرامش بهاری اجرا و خیمه‌های معرف برپا خواهند شد و به موضوعاتی چون کودک و نوجوان و عفاف و حجاب پرداخته می‌شود.

 

 

کد خبر 1258454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha